PDA

Vis full versjon : Hjælp!! En uventet og merkelig fobi!

Saga
16-09-2002, 01:03
Jeg klarer ikke gå inn i bilen!!!!!!!!!!:eek:
For ikke lenge siden kjøpte vi ny bil........og interiøret lukter.......ja nettopp NY BIL!!!!!!
JEG KLARER IKKE LUKTA!!!!!!!!
:bonk:

I dag forsøkte jeg å gå inn i bilen 4 ganger........måtte snu og kaste opp HVER GANG!!!!! Til slutt fikk mannen meg inn...og jeg hang ut vinduet mens jeg tviholdt på en colaflaske!
Dette har vart siden onsdag/Torsdag og har begynte å representere et problem. Det er den eneste bilen vi har.....
Jeg blir kvalm bare jeg tenker på den:spy:

Ekle ekle ekle ekle ekle ekle dumme dumme bilen!!!!!:leiseg:

Selleri
16-09-2002, 13:52
Åj da Saga... dette hørtes ikke morsomt ut...

Jeg skal krysse fingrene mine for deg, og håper at det går over fort fort fort... :stakar:

Camelia
16-09-2002, 14:54
Er det lov å le bare bittelitte granne? :uff: Ser deg for meg der du henger ut av vinduet på det splitter nye gliset i plaskregnet med colaflaska og hyler "fortere, fortere!" :latter:

Men jeg skjønner at det kan bli et problem... Hva med å dynke et skjerf i en godlukt du tåler og binde foran ansiktet? Ser sikkert lurt ut. En sitron, kanskje? Hva med sånn EX-IT-greie, sånn som skal fjerne bæsjelukt uten å lukte? :p Nå vet ikke jeg hvordan dere bor, men prøv å la alle dører stå åpne så ofte som mulig. Lufte masse. Kanskje det hjelper å legge tepper/pledd e.l. over setene noen dager?

Lykke til med nybilen og bedring av kvalmen!

Beate
16-09-2002, 15:19
:lol:

Ikke VONDT ment, forstår at det er helt forferdelig å ha det slik. Men det var litt morsomt fortalt..

Håper du snart kommer deg inn i bilen uten å spy, ellers får du sende mannen avgårde på alle aktivitetene der trengs bil.

:stakar:

Beate, 14+6

Olivia
20-09-2002, 15:45
Huff da!! Høres ikke morsomt ut!!!
Håper det gir seg snart!

Jeg tåler forresten ikke lukten på busser, men :spy: heldigvis ikke! Blir bare veldig kvalm.
Så det blir mest t-bane på meg....

Lykke til videre!