Vis full versjon : økt sexlyst!
Karen Millen
25-06-2003, 19:27
Leser om mange som mister lysten.....
Jeg er veldig lysten på sex om dagen!:D :D :D
Og det virker som mannen har enda mer lyst på meg nå (om det er mulig), enn før. Kansje det at jeg er furktbar er spennende???
;) Jeg nyter det i hvertefall:blush:
:findag:
7+3
jeg er i 22. uke nå og holder på å bli gal. sambo er så trøtt for tiden og er mye ute... jeg derimot holder på å brenne opp der nede av lyst... ser fram til han kommer hjem :D
Her har det vært utrolig opp og ned fra :bryn: sin side. Har kommet seg veldig siste dagene:klapp: Gjett om jeg er glad da:D :D :D
Her i huset er det jeg som har lagt en demper på sex-livet.
Men det var mye pga depresjonen, og ikke minst kvalme og det som følger med i begynnelsen av et svangerskap.
Nå derimot, har vi kosestund annenhver dag nesten....
Er så glad at jeg har fått lysten tilbake!!
Og mannen min gir meg masse komplimenter..håper bare han mener det da...hehe
Yes!!
Gravide kvinner er ekstra vakre og kvinnelige både pga at "fruktbar er spennende" og formene som strutter både her og der :hjerter:
Vakkert spør du meg :-)
Elisabet
03-07-2003, 00:27
Forrige svangerskap ble sexlysten helt borte omtrent. :( Kan sikkert telle gangene på litt over ei hand :p i løpet av 9 måneder. Ikke greit å være kvalm hele tiden. Flertallet av gangene var til og med for å prøve å få i gang fødselen. Stakkars mann, men han klaget ikke, han ønsket det barnet like mye som meg. ;)
Håper det blir litt bedre denne gangen, men akkurat nå frem til uke 10-12 er det forbudt område. Vet at det ikke er farlig, men har hatt MA tidligere og er helt overnervøs. Her skal ikke lille spiren utsettes for noe til å begynne med. ;)
Nå som i sist svangerskap er min sexlyst minst like bra som den er til vanlig!:D Er så glad i å få kos og kjærlighet, og det er deilig å føle seg elsket når en har stor, stor mage og kanskje selvfølelsen ikke er på topp.
knall max
23-07-2003, 01:00
:D :D Masse sex hittil i svangerskapet. Blir liksom ekstra kååååt av å være gravid.:D
:birth: termin 26.09.03
Jepp, jeg har også merket endel til den greia med ekstra sex-lyst, men det går veldig opp og ned. Når jeg føler meg vel og magen strutter, så blir jeg helt spinnvill. Stakkars mannen min, har vondt i ryggen om dagen, så han er rett og slett dobbelt-deppa, fliiiiiiiir! :) Heia SP-morten/netrom - stå på og ta vare på dama! ;) Hilsen Catrine og sparketassen (25+4)
Tidl. bruker
31-07-2003, 10:45
Ja! Her er lysten på topp hos begge:D virker som om :bryn: bare
har enda mer lyst på meg etter at jeg ble gravid:)
Sex lysten er her ja!!!
Hadde det sånn hele forrige svangerskap, og jammen fikk jeg det ikke denne gangen også :blush: :D
Det største problemet er vel i grunnen at guttungen helst skulle ligge midt i dobbelsenga frem til sommeren... Ikke bare bare å få til spennende øvelser da, nei :p
Nå går det imidlertid bedre, med han i egen seng på eget rom, og vi kan gjøre akkurat det vi vil
;)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.