PDA

Vis full versjon : Jeg kjenner ingen kant eller noe særlig

mia
16-09-2002, 13:14
Er idag i 14+2, jeg er litt bekymret, jeg kjenner ikke denne kanten alle snakker om, kjenner stort sett veldig lite,
magen har blitt "litt" større og kanskje en smule hardere på venstre side. Men ellers ingen kant ingenting, nå er jeg bekymret er noe galt eller ???

:bonk:

anita
16-09-2002, 13:24
Det varierer veldig fra kvinne til kvinne når en kjenner både livmoren og liv.

Jeg har aldri kjent liv før i uke 18, og jeg tror ikke det blir noe anderledes denne gangen. Er ganske vanskelig å skille mellom luft og spark før uke 18. Det er iallefall min erfaring.

Kos deg med magen:klem:

Beate
16-09-2002, 13:49
Gjennomsnitt sf-mål i uke 14, er bare 8 cm over skambenet, så det er egentlig ikke så rart du ikke har fått særlig mage enda:)

Jeg ble målt for første gang på torsdag, mitt sf-mål var da 16,5 cm, fordi jeg har tvillinger.

Tror ikke du trenger å bekymre deg i det hele tatt!:)

Beate, 14+6

Anja22
17-09-2002, 02:26
Som det er sagt tidligere så er det så forskjellig fra person til person.
Bare vent så eser du sikkert ut mye fortere en du aner og vil ikke ha problemer med og kjenne noen ting. Eg er nå 16 ett eller anna og kjenner heller ikke denne kanten noe særlig godt men det komme vel som det gjorde forrige gang.
Ikke tenk på det så merker du det plutselig en dag...

mia
17-09-2002, 11:44
hmm dere har sikkert rett, sikkert ikke noe å bekymre seg over, jeg hadde ikke trodd jeg skulle bli en sånn "bekymre seg dame" men det er jeg altså blitt.

I morgen skal jeg til legen skal bli godt å få sjekket alt.

:)

Tidl. bruker
17-09-2002, 15:44
Hei jeg er gravid med andremann. Jeg skjente ikke noe kant da jeg var 14 uker påvei. Men nå som jeg er 16 uker på vei skjenner jeg det. PLuss en :baby: som sparker. Begynte å kjenne :baby: spark fra uke 12. Men med førstemann kjente jeg det i uke 15.:D