Vis full versjon : Is både i og på magen...
Tiddelibom
13-08-2002, 15:22
Stakk en tur ut i lunchen og har akkurat fortært en stooor is - to kuler med Mövenpick sjokoladeis. Mmmmmmm... Det meste gikk ned i magen, og litt dryppet på kjolen min - husker noen nevnte noe om å være klønete.. Ellers er det bare det at magen nå blir så stor at det som tidligere ville dryppet på bakken, nå havner på magen.
Solen skinner i Oslo, og svetten renner. Hva med en mellomting? Det er den første gangen i livet som jeg frivillig velger å sitte i skyggen.
En god dag til alle!
Tiddelibom 29+5
Hmmm....tydeligvis noen som koser seg der ute i solen.
Har avtalt med en arbeidskollega at vi skal kjøpe is på 12.45. Kiosken stenger nemlig mellom kl 13 og 14. Og da skal vi ta en liten luftetur ute i solen vi også..
Tenke seg til det flotte været idag, slik som det høljet ned i Oslo/Akershus igår.
Isklem fra Pope
Ja, der kjenner jeg meg igjen. Ikke bare med isspisingen;) men med det å stadig få et drypp fra noe på magen. Som for ex i går når jeg var ute å spiste med en venninde. Bestillte fiskesuppe, og tenkte ikke på at jeg da kom til å bli ganske flekkete på magen.....
var ganske flink da... bare 2 flekker i går:D
Det er jo til å bli litt:gal2: av da. men det går vel over
:findag:
Jeg skrev, før disse nye sidene kom, et innlegg som het klomsete i oktoberklubben og det var ganske mange som følte at de stadig griste på seg og mistet ting i bakken. Så det å være klomsete er en svangerskapsplage har jeg funnet ut! :gal2:
Lykke til:p
Klemmer fra BigMama 31+6
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.