PDA

Vis full versjon : Jobbsøking+ noen andre spm

Håpet
16-09-2002, 14:08
Hei alle kjekke magedamer:)
Sitter her og har i grunn desperat lyst på ny jobb og har funnet en stilling jeg skal søke på selv om jeg ikke kan begynne å jobbe før november neste år:p . Men når jeg skal skrive den søknaden ville dere skrevet at dere var gravid eller ville dere tatt det problemet når / hvis man skulle være så heldig å få komme på jobbintervju:???:
Dette tror jeg virkelig er jobben jeg kunne tenke meg bare jobbe mandag til fredag fri hver helg og høytid og helligdager istede for å måtte jobbe på disse dagene slik jeg må nå:( og det beste av alt hvis jeg skulle være så heldig å få denne jobben så er det bare fem minutter å gå:kidoki:

SÅ over til neste spm.
Sitter her og leser om mange som ikke får sove skikkelig om natten da :baby: holder dem mye våken om natten samt er veldig aktiv på dagen da tenker jeg som så at så heldig jeg må være som har en baby som sparker så "forsiktig":p at den ikke vekker mammaen sin da. Men det jeg egentlig lurer på er om det er noen sammenheng med hvor aktive de er i magen og aktiviteten de holder når de kommer ut??? Er det slik at dem som er aktiv i magen er like aktive når de kommer ut eller er det slik at vi som har litt roligere :baby: får noen kjempeatkive når de kommer til verden.:???: :???:
Dumt spm sikkert men jeg sitter nå her og undrer jeg da.

Nikken
16-09-2002, 19:26
Hei på deg!

For å svare på det siste først; jeg har hørt at det ikke er noen sammenheng mellom hvor mye "liv" og spark det er i magen og babyens aktivitetsnivå når det kommer ut.

Når det gjelder jobbsøkingen så ville jeg som arbeidsgiver stusset veldig hvis det kom en som var tilnærmet høygravid til et intervju og vedkommende ikke hadde skrevet noe om dette i søknaden. Si det som det er - dette er jobben for deg, men du skal føde i november og er klar om ett år! Lykke til :)