PDA

Vis full versjon : Permisjon, tilbake på jobb etter nyttår?

Fugl
16-09-2002, 15:26
De fleste av oss i februarklubben skal ut i permisjon i løpet av januar. Selv har jeg termin 7. februar hvilket tilsier at jeg skal ut midt i januar. Jeg kan ikke tenke meg at jeg kommer til å gå på jobb etter juleferien. Blir bare 2 uker på jobb for så å gå ut i permisjon.

Hvordan er det med dere? Kommer dere til å gå på jobb etter nyttår? (så sant dere ikke er syke da....)

Hvordan har dere tenkt til å eventuelt løse det? Ta ut permisjonen noen uker tidligere eller sykemelde dere frem til permisjon?

Klem fra Fugl (19+3)

Sessa
16-09-2002, 15:38
Nå er jeg ikke helt sikker, men jeg tror nok kanskje at jeg kommer til å bli sykmeldt i midten av desember frem til permisjonen begynner. Desember er som de fleste kanskje vet den mest hektiske måneden for frisører, og da er det nok best for både bebis og meg at vi tar det med ro og holder oss hjemme. Så jeg er nok ikke arbeidende i januar nei.. :)

Pelen
16-09-2002, 15:54
Jeg har termin 17. februar (foreløpig - før UL) og jeg regner med at jeg kommer å jobbe frem til slutten av januar. Jeg vil ha så mye tid som mulig sammen med den lille.

Klem Pelen 18+0

minni
16-09-2002, 16:55
Hvis formen er ok og det ikke er noen grunn til at jeg ikke skal jobbe, så kommer jeg til å jobbe de to ukene som er planlagt i januar. Vi bør jo ikke utnytte det at vi bor i et land som sykemelder oss for den minste bagatell heller, eller hva? Jeg har spart opp ferie sånn at jeg kan ta meg fri lille julaften + mellom jul og nyttår. Og jeg regner med at de ikke kjører meg noe særlig hardt på jobb etter nyttår den;) Men det kommer jo sikkert ann på hvilken jobb det er snakk om også da, jeg er jo kontorrotte..

Eirill
16-09-2002, 17:05
Jeg skal jobbe fram til 15. januar, men jeg har bare 50% stilling nå - så det ser jeg ikke svart på.

I desember skal jeg jobbe bare 35 %, jeg har ferie fra den ene jobben min! :)