Vis full versjon : Pupper!!!
Er i dag 7+4, og puppene mine er stoooore. De har vært det i noen uker, men nå er det kommet synlige blodårer på dem...... De var sånn akkurat passe stor før, men nå er jeg Pamela Anderson. Hjelpe meg!!!!!!!!!!!! Andre som har det sånn? Det er nok ikke for trange bukser som blir problemet mitt med det første... Dessuten lurer jeg på om man ved første legekontroll (jeg er vel da 8+4) kan få bekreftelse på at det virkelig er liv der inne?
Helt fersk jeg da..
Hei Meg
Jeg hadde det slik som deg. Frem til ca uke 12 økte Cupen på BHen fra C til E. De var super ømme og bare vokste og vokste!! Heldigvis så stabiliserte de seg og jeg har måtte kjøpe meg mange nye BHer!!
Lykke til!!
Klem fra Katta 28+0
Eneste måten å få svar på så tidlig, om det er LIV der inne, er å ta ultralyd.
Hjertelyden kan ikke høres utenifra så tidlig, den sjekker de vel ikke før rundt uke 13-14, tror jeg.
Men med ultralyd kan dere se det meste. Både fosteret, størrelsen og hjertebank:)
Puppene mine har blitt større, og forandret fasong ganske mye. Er bare gla til jeg, har alltid hatt super-små pupper, så jeg kommer til å være kjempefornøyd etter fødselen med store melke-pupper:)
Jeg følte at puppene mine fordobla seg over natta!
De gjorde selvsagt ikke det, men de vokste plutselig temmelig mye. Nå har de stabilisert seg litt, økningen er ikke fullt så stor fra uke til uke...
Som Beate skrev så kan nok ikke legen få noen direkte bekreftelse på liv med mindre man tar ultralyd.
Derimot kan legen meget godt kjenne på livmoren at du er gravid. Så en slags bekreftelse får du da likevel...
Lykke til!
Mannen min er veldig glad for større pupper :p
Men de er så kjempeømme, at han får ikke ta så mye på de. He-he :D
(I dag. 10+1)
Cazandra
13-08-2002, 21:20
Denne gange har ikke puppene begynt å vokse enda. Sist svangerskap merket jeg det i uke 6.
Venter og venter på at de skal vokse, de var så fine da jeg gikk gravid og ammet *sukk* :D
Kjenner at de begynner og bli fastere, så kanskje om en uke eller to... :gal:
8+1
Tidl. bruker
13-08-2002, 23:15
Min pupper er vokst litt, men det er ikke mye. Ikke så mange månder siden jeg ammet sist så jeg har litt melk i dem igjen nå. Er så ømme at jeg ikke kalrer å ta på dem.
Har også fått meloner! De er ganske ømme også, men har i det siste blitt litt mer "håndterlige" :o
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.