PDA

Vis full versjon : Ujevn hjertelyd

Puffen
16-09-2002, 16:52
hei
var på kontroll på torsdag, og alt sto bra til. Så fint tenkte jeg. Helt til vi skulle høre på hjertelyden til lille nurket. Så rar lyd sa jeg til legen, ja synes du det også sa han. Prøvde flere steder på magen min, men lyden ble ikke noe bedre. Han ringte sykehuset med en gang og de ville jeg skulle komme på UL med det samme.
jeg ble dritredd jeg.....Legen trodde etter og ha snakka med de på sykehuset, at det sto bra til med den lille alikevel. Men at det var best og sjekke det.
Så dro jeg hjem:leiseg: og:leiseg: var helt utafor jeg, ringte mannen min. Han ble :( sa på jobben at han måtte hjem. ville ikke jeg skulle vente på han, så min søster ble med meg til sykehuset.Så skulle han komme etter.
Da vi kom på føden ble vi tatt imot med en gang.Enestående mennesker, de som jobber der synes jeg.
Så festet de en sånn (husker ikke hva det heter ) på magen min som skulle registrere bevegelsene til :baby: og hjerterytmen.
Og der var den helt normal. og den lille var veldig aktiv nesten stressa. De forklarte årsaken: Av og til når hjertet vokser og er umodent hender det at det stopper opp. forferdelig og se på når de tar UL synes de. men det var vist helt normalt.
Så fikk vi se den lille på UL.:happycry: Gjett om jeg og søstern min blei glade da.......
Alt sto fint til med henne(fikk vi vite) Ikke noe galt med hjertet eller noe annet. Hun var veldig aktiv, og de sa at det hadde hun ikke vært hvis noe var galt.
Så marerittdagen vår fikk en lykkelig slutt:klapp: :hjerter: Og jeg kunne ringe mannen ( som var på tur til sykehuset) og si han bare kunne snu. Alt er bra og vi kommer hjem.Gjett om en som pusta letta ut da....

En forferdelig opplevelse med en lykkelig slutt

melankolibri
16-09-2002, 17:22
Huff-da... så ekkelt det måtte være. :stakar: Men da er det godt at leger/ jordmødre tar slikt på alvor slik at man kan få UL for å sjekke ut ting i allefall! Og heldigvis fikk det jo en lykkelig utgang tilslutt :klapp:
Håper du slipper flere sånne "skrekker"!

:findag:

Tilla
16-09-2002, 18:17
Godt det likevel stod bra til :stakar:

Du får trøste deg med at du i hvertfall fikk en ekstra UL

Tilla

Ramgad
16-09-2002, 18:23
Godt at dere fikk så god oppfølging!
Herlig at det var lykkelig slutt også.
Klapp magen og pust ut. Hils babyen!!

Liss
16-09-2002, 20:51
Så godt at dagen fikk en lykkelig slutt og at alt stod bra til med den lille da. :)

Loppa
16-09-2002, 22:20
Uff, så redd du må ha vært. Skjønner godt at du reiste hjem og :leiseg: og :leiseg: .
Flott at sykehuset tok deg på alvor og at du fikk skjekket det med en gang. :klapp: Deilig at alt var bra med lille nurket ditt !! :) :)

Klem fra Loppa & Lille Håp, 20+3.