Vis full versjon : "sting" nede i magen
Petterine
28-06-2003, 20:00
har hatt sting nede i magen i hele dag(fra jeg sto opp ca kl 12.00:blush: )
Så når jeg var på do nå nettopp var det litt farge (nesten brunt:???: ) på utfloden (har masse masse utfold:sint: hatt det hele tiden)
Noen som vet hva dette kan være? Farlig? (er sikkert ikke det, er nok bare jeg som er en overhysterisk førstegangsgravid;);))
34-2
kengumamma
28-06-2003, 23:05
Kjære overhysteriske kvinnfolk :lol: (jeg tror du er den eneste her.. -NOT!)
Jeg har hatt mye brunlig utflod i dette svangerskapet (mitt tredje) og jeg har vært til UL, Gyn.Pol. og lege... Du kan få lov til og kalle meg overhysterisk :gal:
Stingene du kjenner er sikkert mest sannsynlig livmorbåndene som strekker på seg, ikke farlig, men kjennes godt av og til. Jeg kjenner dem godt, nede på sidene.
Hvis du er usikker, så ta kontakt med lege og få en time til gyn.pol. så du får vite sikkert og sikkert bli beroliget av det.
:klem: kenguen
Har mye sting nederst på magen, eller kanskje mest på sidene. Er vel bare strekkvondt, tenker jeg. Men, min utflod....:o den er bare hvit/ gul som vanlig, da.....
Filifjonk
29-06-2003, 12:34
Du er såpass langt ut i svangerskapet at nå skal de verste strekk/-lingamentsmertene ha gitt seg. Derfor tror jeg at det kan være noe annet.. Samtidig har du endring i fargen på utfloden.. Det kimer litt i bakhodet her på meg altså.. ville kontaktet lege jeg.. bare for sikkerhetsskyld..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.