PDA

Vis full versjon : Svar på prøver fra første kontroll

susette
16-09-2002, 17:22
Har fått svarene på blødprøvene og GU i dag Alt bare bra. Ikke HIV eller noe. Det var godt å høre:) Er det flere som har fått svarene sine?

Susette og lille my på 9+1

Johanna
16-09-2002, 17:28
Nei, jeg har ikke fått dem, men jeg venter. Får man det i posten? Og hvor lang tid tok det? Godt å høre du var frisk.. Selv syns jeg faktisk det var litt ekkelt å vite at jeg skulle ta HIV-test, ikke fordi jeg var redd for å ha det, mer fordi det høres så skremmende ut i deg selv.

Klem fra Johanna, nå med tosifrede uker!

10+1 :klapp:

Hampus
16-09-2002, 18:00
Skal på første kontrollen i morgen, jeg, så det drøyer nok litt med prøvesvar fra denne kanten! ;)

:findag:

9+2 i dag!

Bella
16-09-2002, 18:11
Jeg fikk svarene mine i forrige uke - ikke hiv eller syfilis her heller. Ellers så alt greit ut, bortsett fra at jeg er rhesus negativ da. Da må jeg ta noen ekstra blodprøver senere i svangerskapet.

Skal til jordmor 30.9 og har fått time til ultralyd 12.11. Usj, det er så lenge til.

Klem Bella og Lykkeliten :baby: 10+5

Selleri
16-09-2002, 18:14
Så bra at alt var i orden Susette! :klapp: :klapp: :klapp: Jeg har ikke hørt noe enda. Det er snart to uker siden jeg var på kontroll, så da bør jeg vel få dem snart, håper jeg! :)

susette
16-09-2002, 20:32
Det er 14 dager siden i dag jeg var på kontroll. Jeg dro opp til legen min og ba om kopi på prøvene for da jeg snakket med jordmor, sa hun at hun ville også se de papirene. Kan hende noen leger sender ut.

Susette og lile my 9+1

Hang
17-09-2002, 11:48
Er det vanlig å få svar på prøvene før man kommer til neste kontroll da, hvis det da ikke er noe de vil sjekke nærmere.

Jeg kan ikke huske jeg fikk noe sist, og nå er det 14 dager siden jeg var der og jeg har ikke fått noe svar. Har ikke ventet på det heller da.

Bella
17-09-2002, 12:21
Jeg fikk beskjed om å komme innom ca. 1 uke etter at jeg var til første svangerskapskontroll for å hente helsekortet. Fikk da samtidig prøvesvarene og fikk også forklart hva de forskjellige betydde. :) Sekretæren hos fastlegen min er superkoslig, og har alltid tid. :)

Bella og :baby: 10+6

Bella
17-09-2002, 12:23
Meg igjen! Flere av prøvesvarene skal vel fylles inn på helsekortet....

Bella og Lykkeliten :baby: