PDA

Vis full versjon : Uvi

vicci
29-06-2003, 20:56
Leste et sted at hvis man går med UVI kan det fremkalle for tidlig fødsel.. Gjelder dette under hele svangerskapet eller senere? Sist jeg var hos legen, hadde jeg L2+, men fikk ingen kur, da hun trodde det kun var forurensing av urin... , dette fordi jeg sa at jeg hadde masse utflod. Hun sjekket det ikke nærmere.. Skal til legen neste mandag, men lurer så på om noen har hørt om det med UVI og tidlig fødsel. Jeg har hatt UVI tre ganger i mitt liv, men det var så vondt at jeg ikke var i tvil. Hva er symptomene?
Jeg har mye kynnere også, kan det ha en sammenheng?

Magedutti
29-06-2003, 21:04
I de aller fleste tilfeller merker du at du har UVI,men det kan også være symptomløst. Derfor de ofte sender urinprøver med utslag på leukocytter til dyrking slik at de kan finne det ut.
Symptomer er svie og smerter i forbindelse med urinering og en overdreven trang til å tisse bl.a.

Utslag på leukosytter behøver ikke være UVI. Jeg har hatt utslag på dette stort sett hver gang men de finner aldri noe UVI. Legen mener det er fordi jeg har endel utflod.

Uvi kan lage rier ja,det er bl.a derfor de sjekker urinen så ofte og dyrker den dersom det er noe utslag.