PDA

Vis full versjon : Kynnere???

Bitten
16-09-2002, 17:55
Åhhh.... hadde tidligere i dag en ekkel opplevelse.... Fikk skikkelig krampe i magen, kjentes som de værste menssmertene noensinne. Ble svimmel og kvalm, og magen ble steinhard! Følte meg helt desperat! Krampen gikk over etter kort tid, men jeg var helt shaky etterpå... Da ble jeg redd, tenkte hvor vondt skal det da være å føde??? Og er det kynnere jeg har kjent??? Er 19+6 i dag.... Nå er jeg forresten helt fin, og lille i magen har gitt livstegn fra seg etterpå, så jeg er ikke bekymret for at h*n har det bra der inne....

Auuuuu

Eirill
17-09-2002, 00:20
Au au, det hørtes ikke godt ut!

Jeg hadde en del kynnere da jeg var gravid sist, og kjenner igjen det med den harde magen. Det var ubehagelig til tider, så jeg håper det tar ei stund før de melder seg denne gangen, om de kommer da?

Tidl. bruker
17-09-2002, 01:41
Hei!

Det var nok kynnere. Riene er ikke like intense. De bygger seg på en måte opp, som en bølge.
Men de kan nok være like kraftige på toppen av bølgen, hvis du forstår hva jeg mener.

Jeg hadde også kynnere for noen dager siden, er i uke 21 nå, og har født før. Jeg tenkte også fy f så vondt!

Klemz

Velvet
17-09-2002, 16:57
Har kynnere ganske ofte nå... hadde det i forrige svangerskap også, helt fra jeg var 3 mnd på veg. Magen blir steinhard og litt mens-smerter. Mine kynnere har heldigvis ikke pleid å være så vonde....