PDA

Vis full versjon : Bitteliten 2 er på vei

Cassy
16-09-2002, 19:16
Hei alle sammen. Nå har jeg endelig kommet "ut av skapet" (i alle fall på nett), så da er det vel på tide å melde seg inn i terminklubb igjen. Jeg har vært aktiv på snartgravid, snartmamma og tilslutt nybaktmamma i snart 2 1/2 år nå. Nå i mars ble jeg mamma for første gang til verdens skjønneste gutt. Nå er jeg altså gravid igjen. Selv om Lillegutt er bare 5 1/2 måned gammel, er det faktisk planlagt. Nettopp pga at Lillegutt er så liten, så har jeg svært ustabile sykluser. Jeg har fått menstermin 14. april. I august testet jeg negativt under nicket tante Sofie. Så jeg tror det kan like gjerne bli mai-termin på meg. Så derfor melder jeg meg likegodt inn i både april og mai-klubben. Håper det er greit for dere.

Camomilla
16-09-2002, 20:21
Skal du være - skal bli spennende å se hva slags termin du ender opp med :) Du er hjertelig velkommen her blant april-barna iallefall :) Selv har jeg termin 1. april - og kan fint bli satt tilbake til mars... Men, men - man må jo gå ut i fra noe, og da meldte jeg meg like gjerne inn her!

Klem fra Camomilla, Lille Håpefull (2.5 år) og småen i magen

Vianne
17-09-2002, 00:18
Hei, og velkommen!

Så det var du som var tante Sofie?!:)

Fin termin du har;)
Lykke til!!

Hampus
17-09-2002, 00:32
Hei Cassy og velkommen hit! :vink:

Blir spennende å se hvilken termin du ender opp med etterhvert da!

:findag:

9+2 i dag!

Hang
17-09-2002, 11:56
Velkommen både hit og dit. Jeg har termin 22 april, men tror helt sikkert det er minst en uke senere. Så jeg kan også like gjerne ende opp i mail klubben. Eggølsningen min var 4 august.