Vis full versjon : Kynnere hver bidige time
mamsen27
01-07-2003, 01:03
Noen som vet om det er normalt å få kynnere på slaget hver time?
Er det maserier?Er det for tidlig med maserier?
Jeg har hatt det hele dag siden morges.
Noen råd?Erfaringer?
Petterine
01-07-2003, 01:16
har ikke vært borti det selv. Du kan jo ringe føden og høre??
34-4
solstrålen
01-07-2003, 01:39
Er ikke det helt normalt da? Jeg har da kraftige kynnere hele tiden, og nedpress.. Men jeg kommer ikke til å ringe før det gjør skikkelig vondt, jeg blør eller vannet går..
Har også kraftige kynnere i ett kjør.
Noen dager kan de komme litt sånn i hytt og pine, mens andre dager kommer de hyppig (og da mye oftere enn en gang pr time).
Har hatt perioder hvor de har kommet regelmessig hvert 5. minutt i flere timer i ett strekk uten at de har forårsaket åpning eller forkortelse av livmorhals. Har blitt forklart av både JM og lege at det ikke er noen fare så lenge det ikke begynner å gjøre skikkelig vondt.
Nå er jeg kanskje på veeeeldig tynn is, men mener JM sa at det var fare for mase rier hvis det over tid kom over 10 kynnere i timen. Har ikke så mye kynnerer ennå jeg så jeg vet ikke. Men en hver time høres ikke farlig ut.
pisava
:baby: 26+3
kengumamma
05-07-2003, 12:27
Jeg hadde det sånn under forrige svangerskap, slitsomt til tider faktisk... Jeg satt og leste kortet mitt fra forrige gang og der stod det fra august (fødte i oktober), at jeg hadde informert om plagsomme kynnere :uff: OG de varte til jeg fødte....
Jeg håper inderlig og slippe det denne gangen *håpe ,håpe*
-kenguen
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.