Vis full versjon : Brun utflod!
Andrea_mor
01-07-2003, 23:41
Venninnen min som har termin i januar også, som ikke er så aktiv her inne, hadde brun utflod i 2 dager...litt på morran i dag.
Er dette kritisk eller er det normalt? Det er akkurat på dette tidspunktet hvor hun pleier å vente mensen.
Krysser fingrene for henne!!!!
Hun har strevd så lenge for å bli gravid!!!!
:mervink:
13+6
Petterine
01-07-2003, 23:45
jeg egentglig ventet mensen....
Legen min sa det 1 av 4 fravide har småblødninger de første 4 måndene... X fingrene for at det ikke er noe;)
34-5
kengumamma
05-07-2003, 12:00
veldig vanlig for noen...
- kengu
Tidl. bruker
07-07-2003, 15:08
Helt normalt! Bare friskt blod som er farlig.
jeg hadde det i ca 1 mnd!!
Og jeg er her enda, si at hun må ikke bli så stressa som jeg ble. Det går helt sikkert bra!
Santa
23 januar
Lisemisa
11-07-2003, 13:31
Hallo,
Jeg hadde over én uke med "brune blødninger" + én dag med litt friskt blod i den uken jeg skulle hatt vanlig mensen i midten av juni (på det tidspunktet mistekte jeg heller ikke at jeg var gravid, da dette svangerskapet kom litt uventet), og tenkte ikke noe mer på det.
Overraskelsen var derfor stor når jeg merket at puppene vokste og kjente at noe var på gang i kroppen min.... :)
Jeg var jo hos lege, og han bekreftet at jeg var blitt gravid i slutten av mai (første dag i siste mens var 25. mai).
Nå er jeg 6 + 5 på vei.
Så det trenger ikke bety noe alvorlig at venninnen din har brun utflod. Men det er en stund siden du la inn innlegget - hvordan har det gått?
Klem fra Lisemisa
Andrea_mor
11-07-2003, 15:30
Nå er det en stund siden jeg la inn denne tråden, og hun hadde en MA.
Fosteret døde i uke 6 og hun fikk vite det da hun var 10 uker på vei. Så hun er ikke gravid lengre.
Det var det jeg trodde også!
Men takk for svar:)
:mervink:
15+2
:leiseg: :leiseg: :leiseg:
Så trist for veninna di:leiseg:
:leiseg: Uff da. Da er det bare en ting å gjøre, lade kanonen og prøve igjen. :stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.