Vis full versjon : Kjedelig periode nå.
Før hadde jeg noe i nær fremtid å glede meg til; første svangerskapskontroll.
Nå er det fire lange uker til jeg skal til jordmor, og i tillegg merker jeg ikke noe til svangerskapet mitt, kun litt ømme pupper og støl mage om morgenen. Av og til stikker det litt i livmoren, men mer er det ikke.
Ikke har jeg stor mage, ikke kjenner jeg noe til babyen ennå. Savner nesten litt å være kvalm, selv om jeg danset så fornøyd den dagen jeg kunne spise normalt og ikke var grønn-hvit.
Noen andre som også føler at ingenting skjer? Kanskje jeg burde bestille privat UL bare for å ha noe å se frem til? Tror det blir bedre når magen vokser og jeg kjenner spark og slag der innefra..
Klem fra Johanna, 10+1
dette her ja.. Jeg føler meg nesten ikke gravid, på en måte.. Har en liten mage, men brystene er ikke ømme og er ikke så trett lenger...
Jeg òg har vært inne på tanken om ultralyd, men jeg lar det være, og venter til jeg skal på kontroll om tre uker, så får jeg høre hva legen sier:)
Lykke til Johanna! Stå på:klapp:
9+6
Vet det ikke er lett da, men du skal være glad du ikke er kvalm. Jeg startet med det på torsdag... og det er ikke noe hyggelig. Jeg er kvalm fra morningen og fram til 3-4-5-6 tiden... Altså mens jeg er på jobb. Ganske kjipt. Gubben trodde nok ikke noe særlig på meg før helgen fordi jeg var så fin form på kvelden. Men i helgen fikk han jo se at jeg var dårlig da. Frokost er ingen god ide, men jeg må jo prøve og den kommer i retur nesten hver dag.
Jeg er trøtt, har såre brystvorter, mensmurringer og gud vet hva jeg ikke har. Sist merket jeg nesten ingen ting, nå er det helt pyton. Men jeg vet jo hva det kommer av så, og det er jo en hyggelig grunn.
Tror jeg må fortelle det på jobben snart nå, ellers begynner de vel å lure på om jeg er syk.
Dette er tredje dagen på rad uten at jeg er kvalm, noe jeg er superglad for i og med at jeg jobber 100% som sykepleier, men jeg er enig at det går litt tregt akkurat nå. Ingenting skjer! Ingen mage!
Jeg har også vært inne på tanken om å skaffe meg en privat time til UL bare for å ha noe å se fram til (ok, litt fordi jeg vil vite at alt er som det skal)! Jeg har ikke noe særlig til mage, den magen jeg evt har fått kommer nok pga alt jeg spiser av snop og mat på kveldstid når jeg ikke har vært kvalm. Gleder meg til å få mage og virkelig føle og se gravid ut! Sjekker hver dag i speilet om det er en liten kul der nede og stryker på magen. Tror nesten jeg er blitt sprø!!
Vel, vi får håpe magene våre kommer snart, for en gangs skyld gleder jeg meg til å vokse ut av klærene mine!!
Hold ut!
Klem fra Rusken 9+5 :klapp:
Har egentlig hatt det sånn hele tiden jeg, for jeg har ikke vært noe kvalm i det hele tatt. Litt større ømme pupper, og det er egentlig det (+ denne lille kulen jeg ikke får holdt inn, da.)
Tror ikke jeg tar noen privat ultralyd, er jo bare 6 uker til den "offisielle". Får begynne å strikke babyklær i stedet:D
Gleder meg døds til å få mage, det blir såååå stas. Håper den kommer snart.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.