PDA

Vis full versjon : Trening og Sykling

hannej
03-07-2003, 03:55
Hvordan holder dere formen? Jeg måtte gi meg tidlig med trening pga bekkenløsning da jeg ble gravid. Hadde bekkenløsning også sist, men denne gangen var den på plass omtrent før jeg hadde den positive urinprøven.
Prøvde å trene styrke av mage og rygg , men hadde mye kynnere og måtte gi meg.

Holder på å bli gal av å ligge på siden og å gå sakte. Kjøpte meg derfor ny sykkel i går.
Det var deilig å komme seg fremover i fart. Men også litt ubehaglig. Både med magen og ømhet nedentil.

(Har lagt på meg 12–13 kg hittil. Bekymrer meg egentlig ikke for vekten, det er mest humøret som trenger bevegelse i kroppen.)
Hva gjør dere andre med tvillingmagene?

:???:

Tidl. bruker
03-07-2003, 15:48
Hmm, ja hva gjør jeg? Jo jeg går en del. Ganske sakte, da jeg ellers blir så fort sliten og tungpusten. Jeg er ikke plaget med bekkenløsning, men det er klart jeg får tyngdefornemmelser, strekksmerter i ligamentene i bekkenområde pga. den voksende magen. Sykler faktisk også en del, og det er deilig. Tror det er viktig at man i alle fall gjør det man greier for å mosjonere litt, da dette gjør godt både for kropp og sjel.:)

Lykke til med syklingen!

Hildur
04-07-2003, 19:51
Svømming er kjempefint! Sist jeg var hos legen sa han at det var nesten den eneste form for trim som kun var bra for meg nå som jeg begynner å bli tung. Skulle jeg gå tur, anbefalte han meg å gå på gress og jordunderlag. Ingen tråkking i byen. Sykling var greit nok hvis jeg følte det komfortabelt.

Lykke til :)