PDA

Vis full versjon : Vondt i navlen....

Tidligere bruker
17-09-2002, 12:44
Er det andre som kjenner at navlen begynner å presse seg utover? Det er vondt!! Går det over noen gang?
Har en ganske følsom navle siden en lapraskopi for noen år siden. (Slange inn i magen gjennom navlen) Blir kvalm bare jeg tenker på det:p

Noen annet jeg tenker på: Sånn cirka hvor mange ganger må man regne med å amme i løpet av en dag? Har hørt noe om 12 ganger!! Er ikke det litt mye da?

Amadala 27+1

Alva
17-09-2002, 13:52
Jeg har vondt rundt navlen når jeg trykker der, men ikke elelrs, så det er sikkert ikke de samme smertene vi beskriver...?

Anågende amming blir det ganske vanskelig å henge seg opp i noe antall hver dag, tror jeg. Alle dager er forskjellige, og alle barn er forskjellige. Skal man amme må man være forberedt på å amme når babyen skriker etter pupp, ikke nåpr man selv føler det har gått lang nok tid... Jeg vet jeg ammet tulla mi omtrent annenhvertime eller noe da hun var nyfødt, uten at jeg vet sikkert, for jeg fulgte aldri med, puppen ble tatt fram både for trøst, kos, og mat... :)
Iallefall er det veldig KOSELIG, for mange, å amme, skal du vite, Amadala :) Så det kan du glede deg til :) Iallefall hvis alt går som det skal. Naturligvis er det ikke koselig for de som sliter med lite melk, eller kraftig brystspreng, eller såååre pupper, eller barn som ikke vil suge...

Under 2 måneder igjen nå!!!!! Gler vi oss eller??? :) :) :)
:klapp: :klapp:

Alva
17-09-2002, 13:54
...under 3 måneder igjen, skulle det naturligvis stå..

:bonk: :bonk: :bonk: i ammetåka allerede ;) :bonk: