PDA

Vis full versjon : Gled dere jenter

Nina70
04-07-2003, 03:51
Titter innom her innimellom og følger med dere. Gled dere til de små kommer ut. Det er så kos (men til tider aktivt også)!!! Dere har mye å se fram til, ikke minst den kommende tvilling-papsen. Pappa'n her har gått helt av hengslene! Sitter til og med oppe alene på natta og dobbelt-mater, for at jeg skal sove.

Lykke til videre, jeg venter spent på NM!!!

Ps tenker myyyyyyyyyyyye på dere nå i sommervarmen

Tidl. bruker
04-07-2003, 10:20
Hei Nina 70!
Så trivelig å høre fra deg og at det går bra med dere alle sammen.
Det var nydelige bilder av barna du la ut, og det gjør ingenting om du legger ut et til nå. Det har jo gått litt tid, og det vil være artig å få se hvordan de ser ut nå.:D
Apropos sommervarme. Tror det er første gang i mitt liv at jeg jubler når været er lettere overskyet, men må bare innrømme at varmen gjør lite godt i en tvillinggravid kropp. Det er nesten som ødemer og tunpustethet har "fest" i kroppen min da.:)

Kos dere i sommer!
Pusemor 19+3 i dag.

Anki
07-07-2003, 19:57
Heisan Nina!
Må si jeg er bittelitt misunnelig på deg som er ferdig nå :p
Jeg er bare kommet til uke 25, men synes allerede det er nokså tungt og skjønner ikke hvordan jeg skal kunne bli så veldig mye større utover sommeren/høsten :uff:
Deilig å se at det gikk så bra med deg og dine to, de var nydelig på bildene som Pusemor sier :D
Skal nok henge med og se hvordan det går videre med dere på NM også.
Lykke til videre og kos deg masse med nurkene:klapp:

Klem Anki
24+6

Blåklokke
09-07-2003, 17:37
... koselig å høre fra deg, og GJETT om jeg gleder meg! Må bare prøve å tøyle fødelysten noen uker til. Neste mandag er en milepæl, da er 34 uker tilbakelagt. Uuuurgh, hvis jeg går helt til uke 38 (eller 40???) tror jeg sommeren kommer til å føles ekstra lang, ja!

Kos deg med smårollingene (har du testet vogna, forresten ;)?), så ses vi nok på NM om ikke så lenge!

Klem fra Blåklokke med høy Flode-faktor (33+2).

betteline
16-07-2003, 15:41
Går mot slutten nå. Kommet til midten av uke 33, og da vil det jo si snart bare 4 uker igjen. Vi gleder oss mer og mer... Og pappa`n er veldig med i dette. Føler at han får sin egen baby å stelle med. Noen ganger er han mer tussete enn meg. Men merkelig nok har han ikke kjøpt bilbane enda..

Kos dere i sommervarmen.

Betteline med guttene :baby: :baby: