PDA

Vis full versjon : For bare 14 måneder siden.......

Eirill
13-08-2002, 16:20
.......fikk jeg en sånn en plassert på magen min!:hjerter:

Det er nesten ikke til å tro at jeg om noen måneder skal få enda et sånt knirkende, skrukkete lite nurk!:baby: :hjerter: :baby:

Her er Tuppsjura ca en halv time. Godt innpakket, da hun var litt blå og kald da hun ankom denne verden.

Det er som om det var i går, så hvor disse 14 mnd ble av vet sannelig ikke jeg!

Tidl. bruker
13-08-2002, 17:17
ÅÅÅÅ så skjønn hun var!!!! sukk.. :hjerter: :gladtrist snufs...

Det er når du ser sånne skjønne små babyer at du kjenner det iiiler gjennom deg, og du kan nesten ikke tro at inni deg er det en slik en...

JEG GLEDER MEG NOE SÅÅÅÅÅ UTROLIG !!!

Masse :klem: fra Sara 16+5 og lille nurket i magen min!

melankolibri
13-08-2002, 17:23
SOM jeg gleder meg!!!! Et lite skrukkete, knirkende nurk! Det var en vakker "tuppsjur" :D :D

Mo & Nurket
13-08-2002, 17:30
Helledussen, blir helt tullete av å se sånne små nurk. Hun er jo helskjønn. Enig med Sara, det er sånne bilder som gir ilinger i hele kroppen. Å guuud som jeg gleder meg, og ennå er det mange måneder igjen!

Herlig liten prinsesse du har Eirill!

LeiaOrgana
13-08-2002, 19:23
Hun var jo aldeles nydelig !!! Du er heldig du som allerede har et slikt lite nøste. Gleder meg til januar og min tur :)

LeiaO

Loppa
13-08-2002, 20:52
For ei nydelig lita jente..... :D

Gleder meg helt villt til det er min tur til å få et lite nurk på magen også. En kald vinterdag i slutten av januar........ :)

Loppa & Lille Håp, 16+3.

selda
14-08-2002, 14:37
Hun er jo aldeles nydelig.Det er en hærlig tid.
Jeg gleder meg noe vannvittig til januar,det blir min tredje å det er like stort hver gang.

selda 17+3

Thea
14-08-2002, 15:54
*sukk* så nydelig!!!

Neida, nå begynte jeg i hvertfall ikke å glede meg!! :D

Klem Thea og sukkererten