PDA

Vis full versjon : Har dere kjøpt noen enda?

Isabell@
17-09-2002, 14:52
Jeg har ikke kjøpt noe til babyen enda, men gleder meg til å skulle gå ut og titte. Tenker jeg tar meg en runde og titter på alle de nusselige klærne når jeg er kommet over 12 uker.

Men jeg har kjøpt en bok: Svangerskap og fødsel av Kitzinger. Jeg skal også kjøpe meg en svangerskapsdagbok, men må vente på lønna som kommer i neste uke.

Hva med dere da?

Cloe
17-09-2002, 15:04
Tenkte jeg skulle vente til jeg har vært på ultralyd og sett hvilket kjønn det blir....
Når jeg fikk min første kjøpte jeg masse på forhånd, men visste ikke da hva jeg fikk, så det ble mye hvitt....
Denne gang har jeg et stort håp om å få kjøpe masse rosa!!!!

Cloe (også termin 6/5)

Miriam
17-09-2002, 16:37
Næææh, jeg tør ikke riktig enda - det for tidlig til at jeg våger å håpe fullt og helt på at det skal gå bra. Kanskje jeg har mer den "offisielle" ordentlige følelsen når jeg har vært hos legen i morgen....
Kjøpte forresten bladet "gravid" i går, etter oppfordring fra samboer. Er nok rimelig hormonell ja, jeg stortutet over en bråte med artikler og bilder, det var bra at ingen var hjemme! :latter:

Klem fra Miriam 5+3. (Det er så gøy å se at tallene stadig vokser):)

Happy
17-09-2002, 16:47
Skal nok klare å vente med å kjøpe inn noe enda, men jeg har begynt å kikke på søskenvogner i ulike merker. Det meste har vi jo fra før, håper bare at vi får en gutt til.. det hadde jo vært veldig praktisk.

cormatic
17-09-2002, 17:22
Jeg har kun kjøpt en bok "hva kan du vente deg når du venter" Faktisk veldig praktisk for oss som aldri har vært gjennom dette før, der står svaret på det meste man lurer på... Også kjøpte jeg bladet "gravid" i dag, titta litt i det i lunsjen på jobben i dag, og fant ut at det måtte jeg jo bare ha...

Hilsen Cormatic 7+2 (oi er det blitt så mye allerede....)

Embla
17-09-2002, 17:31
:o .. Har kjøpt ei nydelig hvit sparkebukse med Noas ark, en beige/hvitstripet body med matchende lue til...... enda jeg ikke har noen spire i min mage:uff: Klarte bare ikke å dy meg, det var jo såååå nydelig!!!! Får vel alltids bruk for det en gang..:p

Klem Embla

Linemor
17-09-2002, 21:17
Jeg har en del fra før. Jeg huske da jeg var gravid første gang. Da klødde jeg i fingrene etter å kjøpe. Denne gangen kan jeg desverre ikke kjøpe så mye, men jeg har begynt å titte på alt det nydelige man kan kjøpe.

Carisma
17-09-2002, 23:36
Jeg har også det meste jeg trenger, etter Tirill, hvis det blir en jente denne gangen også. Egentlig håper jeg det, for svigerinnen min fikk en jente for 7 mnd siden, og hun har kjøpt masse fine jenteklær. Jeg hadde mer praktiske klær til Tirill.
Men også jeg husker da jeg sist gikk gravid, hver måned når lønninga var kommet på kontoen måtte jeg kjøpe noen søte klær.

Hilsen Carisma :blush:

Tidl. bruker
17-09-2002, 23:38
Vi har det meste vi trenger etter Storebror. Vi skal kjøpe ny kombivogn, hadde tenkt å dra på salg på Simo i Fredrikstad i desember. Jeg håper at vi får vite kjønnet på UL, og at jeg kanskje kjøper litt da.

Vi håper på jente, men jeg tror det er en gutt til og da er det ikke mye vi trenger. Jeg kommer sikkert til å kjøpe noen plagg, kanskje i str 50?? Får sikkert en ny miniputt som drukner i str 56.

Malla
18-09-2002, 11:02
Jeg synes det er litt for tidlig å kjøpe noe, dessuten har vi mye etter storesøster, så jeg venter nok til det lille nurket har kommet vel ut og vi ser hva det blir - men da blir det nok handling tenker jeg!

Tiffy
18-09-2002, 12:53
Jeg har heller ikke kjøpt noe til mini'en ennå... Det er så uvirkelig ennå synes jeg - ikke syns det og ikke er jeg særlig dårlig heller... Vi har absolutt ingenting av utstyr fra før av siden dette er førstemann - så jeg skal nok få brukt nok av penger når jeg føler at dette er "ekte" :D Er litt redd for at det ikke skal gå bra, kanskje uten grunn, men man vet jo aldri.... Slapper av mer når vi er kommet til uke 12 regner jeg med! Og da begynner nok innkjøpene også

solmaa
18-09-2002, 13:26
Var på butikken heromdagen, og de hadde noen kjempesøte pysjamaser på tilbud til bare 29,90. Kvaliteten var god også.
Men de hadde selvfølgelig ikke noen nøytrale farger da! Bare blå og rosa. Så jeg kjøpte en av hver.....
Samboeren min trodde jeg hadde klikket! :gal2: Hehe!

Solmaa(6+6)

Heffa
18-09-2002, 14:00
Har kjøpt en liten søt body med hvit krage..

Har jo det meste etter Kine-Elise, men har som noen andre begynt å titte litt på søskenvogn.

Blir det en gutt denne gangen så må nesten alle klærne byttes ut. Utrolig at det går ann å ha så mye rosa!

Ellers så skal jeg kjøpe noen klær i de små størreslene for Kine-Elise brukte 50/56 hele sommeren mens jeg hadde kjøpt 62. Så ikke særlig pent ut.

Gleder meg! Men må jo nesten vite hva det blir da for det finns jo nesten ikke noe nøytralt tøy syns jeg.

Hilsen fra turid 6+0

Lea
20-09-2002, 16:19
Jeg gleder meg vilt til å begynne å handle inn klær og saker!:gal:
Men jeg avventer nok til etter 12. uke jeg også.

Har hørt at man kan spare mye på å handle barnevogn i sverige.
Noen som har gjort det?

Lea

amn
20-09-2002, 16:46
Kommer ikke til å kjøpe inn noe før jeg er vell 6 måneder på vei...nå vet jeg jo ikke om jeg er så heldig at det går bra da...så tar det med stoooor ro....

Happy
20-09-2002, 23:31
Jeg kjøpte en liten body i str 50 her om dagen. Den brukte vi i dag... Lurte på om svigers ville se hva jeg hadde handla og gav bodyen til svigermor. Dere skulle sett DE øya:latter: -Skal dere ha EN TIL, allerede?????
hihihi, det kom som en liten overraskelse ja!:D