PDA

Vis full versjon : Huff!

Tidl. bruker
17-09-2002, 15:51
Jeg begynte å pakke 3 esker igår.:uff: Skal flytte på søndag. De tre eskene var nok til jeg begynte å blø.:( . Sliter med blødniger fremdeles. Er nå 16 uker på vei;) . Slete med det siden jeg var 5 uker på vei. Men siden den lille :baby: ga spark fra seg er jeg ikke urolig.:)

Er så :leiseg: at jeg ikke kan gjøre så mye, :leiseg: . Føler meg som en krøpling:leiseg: .

Hadde det slik med førstemann også fra uke 11 frem til :birth: . Fant ikke ut av noe når jeg gikk gravid sist.:leiseg:

Orker snart ikke mere:leiseg: . Er så sliten av å ha det slik.:bonk:

Kan risikere å bli innlakt fra uke 24 frem til fødselen. Slik at jeg skal holde meg i ro. Pluss at blødnigene ikke gir seg.:leiseg:

Beate
17-09-2002, 16:07
Wera..

Det er kjempesynd at du skal slite med disse blødningene:( Blør du OFTE? Eller kommer det en gang i blandt?

Jeg tror det er veldig viktig at du hører på det legene sier, og holder deg så mye som overhodet mulig i ro. Blødninger er aldri bra.

Jeg har jo hatt 2 omganger med blødninger, og jeg må ligge hele tiden. Ikke gå trapper, ikke gjøre noe fysisk utenom å gå på do..Livet er snudd opp ned, men det er ikke noe jeg heller kan gjøre med det. Vi har trapper for å komme oss UT av huset, så det er sjeldent jeg tør ta sjansen på så lite som bare det å dra i butikken.

Det er vel kanskje værre for deg, å holde deg nok i ro, når du har en liten gutt i huset fra før. Men jeg håper du får mye hjelp av mannen din, eventuelt andre familiemedlemmer og venner, slik at du kan konsentrere deg om å gjøre alt for å unngå å blø.

Håper det snart gir seg!

Beate, 15+0

Ginger
17-09-2002, 16:09
Ta det helt med ro og deleger pakking og flytting til andre!!!Vi flyttet for noen uker siden og da jeg har problemer med å "stå på sidelinja", ble jeg sendt ut på café og på vennebesøk mens resten av familien pakket og bar.
Det er den beste flyttingen jeg noen gang har hatt;)

Det er ikke vits i å få dårlig samvittighet og jeg er helt sikker på at familien din heller vil ha deg dirigerende fra sofaen enn liggende på sykehuset resten av svangerskapet!!!

Lykke til videre, legg bena høyt og la deg selv være dronning!

Klem fra oss

anita
17-09-2002, 16:25
Huff dette var ikke bra. Du får slappe av og overlate pakkingen til noen andre. Eneste som hjelper. :stakar: :stakar:

Får håpe at det gir seg så du slipper å bli innlagt.

tigern
17-09-2002, 16:32
Får håpe du klarer å holde deg mest mulig i ro!! Det er ikke lett. Det vet jeg selv med en liten en i huset fra før. Det er mer en selv som føler at man må gjøre nytte for seg. Tror spesielt vi kvinner er laget slik!

Gjør som de sa over. Dra på cafe, ligg på sofaen (hvis den ikke er flyttet da :) ) og la deg være dronning!!!

:stakar: :stakar: fra meg og lille i magen 12+3

emilie
17-09-2002, 16:50
Hadde litt blødninger i mitt første svangerskap. Legen var veldig nøye med at jeg skulle holde meg i ro.

Ikke pakke mer! Det går bare ikke! Prøv å ligg mest mulig.

Det går sikkert bra med den lille, men skjønner godt at du blir lei deg. Også lei av å holde deg i ro.

Håper vi hører fra deg snart igjen.

emilie
17-09-2002, 16:51
Hadde litt blødninger i mitt første svangerskap. Legen var veldig nøye med at jeg skulle holde meg i ro.

Ikke pakke mer! Det går bare ikke! Prøv å ligg mest mulig.

Det går sikkert bra med den lille, men skjønner godt at du blir lei deg. Også lei av å holde deg i ro.

Håper vi hører fra deg snart igjen.

Tidl. bruker
17-09-2002, 23:49
Takk for all støtten alle sammen:D Jeg lurte på å besøke en venninne av meg.:) Mens all flyttingen pågår.:p Slik at jeg får slappe av. Pluss at Gutten min ikke løper i veien på de som flytter.;)

Vet bare at jeg må høre på kroppen. Men er ikke flink til det.:( Men når blødnigene kommer gjør jeg. Forsent da.:( Bedre å forebygge dem med å slappe av. Og kose seg hjemme med gutten min. Har dagmamma til han nå.:) Men vet ikke hva jeg har tenkt når vi flytter.:???:

ER kos å ha gutten hjemme, men trenger kanskje en dagmamma til han når vi flytter.:uff: Blir fort sliten for tiden. :leiseg:

Jeg har spor blødniger ca3-4 dager i uken. Men hvis jeg gjør noe tungt har jeg så krafige blødniger. Føler da at det renner blød. Og det gjør det også.:leiseg:

ER så trist å ha det slik når jeg går gravid. :( Blør verre en første svangerskap når det er på det verste. Så er redd for å få flere pga det. PLuss bekkenløsnig som jeg sliter med fra første svangerskap. Går til fysio for det.

Anja22
18-09-2002, 00:53
Vær så snill og dra til venninda di og ta det med ro.
Liker ikke disse blødningene dine altså.
Slapp av og kos deg..