PDA

Vis full versjon : Det klør!!!

Tidl. bruker
07-07-2003, 16:33
Heisann, noen andre her som klør???

Oppdaget i morges at beina mine er overstrødd med røde prikker som KLØR, og det gjør det forsåvidt over resten av kroppen også. Rygg, pupper, ører, mage, lår,... ja, overalt. Går ut fra at dette er typisk svangerskapskløe, men tar gjerne imot synspunkt og tips, for dette tror jeg at jeg kan bli gal av! :uff: Orker IKKE at det holder på slik til evt. 3 uker over tiden, da klikker jeg!!!

Solveham
T-26

IzziCreo
16-07-2003, 19:27
Huff, kjenner meg igjen :p Det som gjorde underverker for meg var bading med babyolje i vannet, og så smurte jeg hele kroppen med Decubal lotion for tørr hud. Den fås kjøpt på apoteket og er parfymerfri. Jeg måtte også begynne å vaske klærne i uparfymerte vaskemidler/ softner (selv om jeg aldri før eller etter har reagert på parfyme).

Lykke til :)

Tidl. bruker
17-07-2003, 02:17
Jeg har gjort akkurat det samme som deg, og det ble mye bedre!!! Badekar med olje i vannet og Decubal krem etterpå... Prikkene er borte og nesten kløen også :D Så nå nyter jeg dagene!

(og til dere som evt. lurer så spurte jeg legen min om prikkene og hun sa: "Det er så mange rare kløer og utslett og prikker når man er gravid, og man vet egentlig ikke noe om hvorfor. Så lenge de forsvinner av seg selv er det ikke noe å bekymre seg for.")

Carina
20-07-2003, 22:30
:leiseg: :leiseg: :leiseg:
Jeg har ikke badekar og kjenner ingen som har heller! :(
Jeg holder på å bli sprø!!! :bonk: Det er helt jævlig å gå rundt å klø hele tiden, blir så utillpass og grinete. Nå ønsker jeg at babyen kommer snart slik at det blir slutt på kløingen.

T-14