PDA

Vis full versjon : Jeg har ... i magen!!!

Nellevis
17-09-2002, 17:02
Etter all sannsynlighet har jeg ei lita jente i magen!!!
Var på UL i dag og hun er jo ikke spesielt samarbeidsvillig, men etter det lille gynekolgen kunne se, var det ei jente der. 100% kunne han ikke være pga barnets stilling.
Men sånn utover det var alt flott; morkaka var fin og masse nok fostervann.

Men ei jente er helt supert!!!

Nå skal jeg snart hente mannen min på flyplassen, så skal han få vite det også!!!

Millien
17-09-2002, 17:14
Uansett hvilket kjønn,er det stor stas.Tenk,nå nærmer det seg nedtelling for oss desember mammaer!!!! :ide: Jeg ser virkelig frem til jul i år.
Kos dere med vesla i magen.:baby:

Klem,

Tuppa
17-09-2002, 22:31
Så gøy da :klapp: Litt ekstra stas med ei jente for oss damer ;)

Bra alt annet også så fint ut :)

Steinbukk
18-09-2002, 00:13
Grattulerer Nellevis!

Kan jeg spørre hvor dere var og tok UL og hva det kostet?

Var det på eget initiativ eller måtte dere pga. frykt for komplikasjoner...?

Jeg holder på å bli sprø av nyskjerrighet. Vil så gjerne vite hva det blir. Magefølelsen sier gutt...vil ha gutt først av praktiske årsaker...men har samtidig alltid ønsket meg en jente, og hvem vet når jeg får muligheten igjen... ;)

Nellevis
18-09-2002, 00:22
Jeg tok UL på Byporten Legesenter og dette kostet 700,-. Jeg tok med en video og har fått opptak av hele seansen.
Var ingen redsel for at det var noe galt - kun ren og skjær nysgjerrighet! Men hyggelig å sjekke at alt var fint også!

Magefølelsen min har egentlig sagt jente hele tiden!

Lillehammer
18-09-2002, 11:55
Så flott da Nellevis! :klapp:
Først og fremst fordi alt ser bra ut med babyen din, men også for at du (antakelig) fikk vite kjønnet! Skulle ønske jeg visste det selv jeg... Mine anelser går mer og mer mot jente hos meg også, så kanskje de havner i samme syklubb? For ikke å snakke om i samme turngruppe...? ;)

Lykke til videre!

:klem: fra Lilly (30+0)