PDA

Vis full versjon : Tvilling 2

Ankat
07-07-2003, 20:42
Og her er Fabian.
http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?threadid=43958

Fødselen gikk kjempefint selv om det tok 15.5 timer:uff: Var ikke noe værre å føde to enn en. Men må innrømme at da jeg måtte presse for å få ut morkaka var jeg temmelig d...lei:D Det var vel epiduralen som forlenget fødselen. Sist fødte jeg på 2.5 timer, så alle var jo sikkre på at denne fødselen var unna på et blunk, men neida. Synes ikke det var værre å ligge i 15 timer enn to og en halv. En flott opplevelse. Etter epiduralen var satt, noe legene foretrekker ved tvillingfødsel, kjente jeg ikke at jeg hadde rier. Ikke engang når jeg lå å prøvde å kjenne heller. Var fullstendig lammet. Anestesilegen lå an til å få æren av å være gudfar til barna noen timer, helt til jeg skulle presse, men fremdeles ikke kjente en døyt:( Pressa og pressa ( prøv å, kremt, bæsje på kommando :o det kan sammenlignes..) i en time. Til slutt tok legen frem saks og sugekopp for å hjelpe henne ut. Da plutselig slapp epiduralen taket og jeg kjente hvordan jeg skulle presse. Heldigvis! 14 min. etter kom lillegutt på to press. Og jeg gråt. Masse. Helt fantastisk! Kjempeform etterpå!
Ankat

Rubine
08-07-2003, 00:26
*smelt* :wow: Og så mye flott hår!

Kjekt at fødselen gikk bra! Godt å høre for oss bak i løypa....;)

Anki
08-07-2003, 14:22
Gratulerer så mye med to nydelige nurk:klapp:
Enig med Rubine at det er godt å lese om fødsler som går så bra, er nok litt redd for at det skal blir komplikasjoner...:uff:

Lykke til og koooos deg masse med nurkene:)

Klem Anki
25+0

Blåklokke
09-07-2003, 17:10
For noen hjerteknusere du har satt til verden, Ankat! Godt å høre at du synes fødselen gikk greit, også. Jeg gleder meg til det blir min tur. Kos deg med prinsen og prinsessa!

Klem fra Blåklokke.