Vis full versjon : Når skal du ut i permisjon?
Hei!
Regner med at de fleste har sendt avgårde søknader om permisjon til trygdekontor og arbeidsgiver. Lurte derfor på når dere har tenkt til å starte permisjonen...
Starter med meg selv:
UL-termin: 8/11
Perm. starter: 18/10
Kommer dere til å benytte internett også i permisjonstiden`?
Klem fra Katta 33+0 i dag.
Jeg regner også med å gå ut i permisjon 18.oktober - har termin 9. november. Meeeen! Dersom lege er uvillig til å sykemelde og jeg er like trøtt som jeg har vært i dag, så kan det vel hende jeg tar en ekstra uke...
Når det gjelder internett, så kommer jeg garantert til å være på - forhåpentligvis ikke like mye som nå, for vi har ikke fastlinje hjemme... :uff: Men er formen bra, men ikke så bra at jeg orker å suse rundt på besøk til folk, så blir det nok noen timer foran skjermen da også... Jeg tipper jeg er en av dem som iler inn hit for å fortelle at "slimproppen akkurat gikk!" (dagboka mi på internett "fikk vite" at jeg var gravid før mannen min, for han lå og sov når jeg testet meg grytidlig en morgen).
Jeg snikleser endel på både september og oktober-klubbene og regner med at vi også blir mer og mer aktive ettersom terminene nærmer seg...! :)
Jippi!
Jeg begynner permisjonen allerede 7. oktober! Det skal bli såååå deilig!
Med keisersnitt 4. november og en ekstra uke permisjon, så ble det plutselig bare litt under 3 uker igjen til permisjonen min starter! .:D
Er for tiden i et engasjement gjennom vikarbyrå, og på denne jobben er stort sett det eneste jeg gjør å sitte på nettet. Er redd det blir litt overgang når jeg kommer hjem. Her på jobben er det kjempekjapt bredbånd, mens hjemme er det treg telefonlinje og en skrekkelig økonomisk samboer... Hva skal man gjøre med slikt da? ;)
Jeg blir nok sittende en del på nettet hjemme også, men det spørs hvor mye av gangen siden det er så tregt. Tålmodigheten er ikke lenger hva den en gang var... :???: Åffer det da :???:
32+1 i dag
Store My
17-09-2002, 18:36
Begynner permisjon mandag 14. oktober. Har ikke sendt et eneste skjema enda, men ifølge regnskapsdamen hos oss er det ikke nødvendig. Jeg får lønn fra jobben, og de sender de nødvendige papirer, slik at jeg kan sende mine når jeg har bestemt oss for fordeling/pappapermisjon/ferie.
Har alle sendt inn skjema om søknad om fødselspenger??:???:
Hva gjør dere med feltet for barnets fødselsdato??
Er det flere skjemaer??
.......begynner jeg med permisjonen. Termin er 5. november.
Kommer til å være her til jeg blir kjørt til sykehuset......
Ikke skriv noe i feltet for fødselsdato. Det er terminen som er viktig. Har ikke levert skjema, men skal gjøre det i løpet av uken. Er en del jeg lurer på , så jeg skal skrive det ferdig hos saksbehandler på trygdekontoret.:findag:
Jeg har UL-termin 5 november, og starter derfor permisjonen 15 oktober.
Men siden jeg er 100% sm, merker jeg ikke store forskjellen.
Og, ja her er det internett hjemme som teller.
Har heldigvis fast oppkobling gjennom bredbånd til fast pris i mnd. Så her står vi på hele dagen.
Skal ut i permisjon rundt 8. november (tror jeg det var).
Har ikke sendt inn papirene enda, men ringte trygdekonstoret i dag. Det holder om jeg sender de i midten av oktober. Min saksbehandler er tilbake 1. oktober og siden jeg har noen sp.mål, venter jeg med å sende papirene til hun er tilbake.
Jeg er sykemeldt nå, så jeg kommer nok til å frekventere her inne også i permisjonen. ;)
Struttemagen
17-09-2002, 20:15
Jeg skal ut i permisjon den 7 november, så det er en stund til enda.
Men, i og med at jeg er 100% sykemeldt frem tom 20 oktober, regner jeg med at det ikke bli noe mer jobbing på denne kroppen før junior er her.:baby:
Sitter på gullgruven bredbånd/fast pris.....så her blir det mye surfing både før og etter permisjonen starter!!:D :D
Termin 23.nov. Går ut i permisjon den 2. nov. Har ikke sendt inn papirer til trygdekontoret enda. Får ringe i morgen for å få tilsendt skjema. Er som kjent halvt sykemeldt, kommer nok til å bli det fram til permisjonen.
Venter, venter OG VENTER på ADSL i heimen. Blir nok mer og mer her inne etterhvert. Har litt dårlig nettilgang på jobb, lettere og desto dyrere pr. i dag hjemme. Har fått forespeilet ADSL i løpet av de neste dagene så om dere er lei av meg allerede kan jeg love dere at det blir enda mye mer av meg etterhvert!! :D
:mervink:
Jeg skal ut i permisjon f.o.m. 23. oktober, har termin 13. november. Er 50% sykemeldt nå, så det er ikke mange vaktene igjen :)
Kommer bare til å være mer og mer på nett....ikke sååååå mye å ta seg til ellers! Har heldigvis fått oss bredbånd :klapp:
fabel, 32+1
Termin 19.nov, gåt ut i permisjon 28.oktober
Savanna 31+3
Lillehammer
18-09-2002, 10:59
Har termin 1. des. og siste arbeidsdag 8. november.
:vink: Lillehammer
Permisjonen min starter 25 0kt, og terminen er 15 nov. Men jeg er jo hjemme likevel pga.bekkenløsning.
Vi er så heldige og har gratis internett, er tilknyttet VDSL prøveprosjekt og har i tillegg en haug med gratis tv kanaler ( kommer ikke på å se på tv på dagtid - men veldig greit !)
Moni 32+0
Jeg starter første permisjonsdag 20 oktober, men er jo som sagt 100% sm så jeg merker vel ikke store forskjellen på det nei. selvom om man da vet at nå er det ikke lenge igjen når du går over fra sm til permisjon. Ellers ble alle papir til trygdekontoret levert i går og alle papir til arbeidsgiver ble levert. Jeg syns tiden flyger av sted.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.