Lindamor
17-09-2002, 18:21
I går var jeg ute å gikk en del. Fikk da ganske kraftige kynnere, men de gikk over når jeg satte meg ned og slappet av. På kvelden fikk jeg "stikninger" i skjeden. De roet seg etter et par timer. Idag har jeg hatt det flere ganger. Etter at jeg har gjort noe får jeg "stikninger" hver gang. Jeg kjenner ikke noe til dem før jeg setter meg ned og slapper av. Dess mer jeg har stått og gått jo verre er stikningene. Er det noen som har opplevd det samme?
Kan det være barnet som legger seg bedre til rette nede der? Jeg synes at magen har synket litt. Magen ligger veldig lavt nå.
Dette er jo nr 3 men jeg føler helt grønn før det. Jeg kan ikke huske at jeg hadde noen sånne stikninger med nr 1. Med nr 2 hadde jeg men det var mye senere, tror jeg. Utrolig hvor fort man glemmer.
Bør jeg kontakte lege nå eller kan det vente til torsdag når jeg skal på kontroll? Kan det kjennes sånn ut hvis man har urinveisinfektion? Jeg har ingen tegn på UVI, men det hadde jeg ikke sist jeg hadde UVI heller.
Hilsen en usikker Lindamor
Kan det være barnet som legger seg bedre til rette nede der? Jeg synes at magen har synket litt. Magen ligger veldig lavt nå.
Dette er jo nr 3 men jeg føler helt grønn før det. Jeg kan ikke huske at jeg hadde noen sånne stikninger med nr 1. Med nr 2 hadde jeg men det var mye senere, tror jeg. Utrolig hvor fort man glemmer.
Bør jeg kontakte lege nå eller kan det vente til torsdag når jeg skal på kontroll? Kan det kjennes sånn ut hvis man har urinveisinfektion? Jeg har ingen tegn på UVI, men det hadde jeg ikke sist jeg hadde UVI heller.
Hilsen en usikker Lindamor