PDA

Vis full versjon : Tar sjangsen jeg

MayaM
13-08-2002, 16:43
Hei hei.

Siden sjangsen er stor for at jeg går ut i 100% sm om noen dager, så tenkte jeg at jeg skulle rope etter litt selskap her. :o

Jeg er ganske nyinnflyttet til Lørenskog, og kjenner da ikke så mange her. :leiseg:

Ser for meg at det å gå hjemme hver dag, kan drive meg litt på veggen.

Så jeg lurer på om det finnes noen kjekke, snille og søte jenter der ute som vil være med å gå på kafe og titte i barnebutikker nå frem til den store dagen.

Jeg har bil og lappen, så jeg kommer meg både til Strømmen, Lillestrøm og Oslo...

Rop ut hvis det er noen som vil ha litt selskap..

29+3/28+0

Lillian
13-08-2002, 18:15
Tittei :mervink:

Jeg kan sikkert være både kjekk og snill og søt hvis jeg vil, og jeg liker både kafeer og barnebutikker... Dessuten er jeg hjemme på dagtid og bor i nabolaget ditt! :)

Jeg er hjemme med Jenny på 1 år, og kommer ikke til å jobbe noe mellom permisjonene. Og Jenny er transportabel hun. Har ikke bil, men det går busser både til Lillestrøm og Strømmen. Oslo også for den saks skyld. Kunne vært kjekt å treffe flere magedamer. Jeg var på mange snartmammatreff da jeg var gravid med Jenny, men denne gangen har jeg ikke vært på noen enda. Det begynner vel å bli på tide! :)

Katta
13-08-2002, 19:49
Det synes jeg høres kjempekoselig ut! Jeg er sykemeldt 100% i hvertfall en måned til og synes det hadde vært kjempekoselig å truffet flere magedamer!!! Og synes det hadde vært ekstra hyggelig å fått til noe på dagtid.

Bor selv ved Ski og kan godt ta toget til Oslo, da jeg ikke kjører bil!!!

Klem fra Katta

Saga
14-08-2002, 02:55
jeg er bare 50% sykemeldt, og bor 30 min unna lillestrøm, men har veldig lyst til å være med forde..:)
har lappen og bil, så det er ikke noe problem!