Tigris
17-09-2002, 22:08
Nå kan dere tro at jeg har kost meg skikkelig!:D
Kjøpte stellekommode i dag, så nå har jeg lagt de små, søte plaggene vi har kjøpt (fått) i skuffene... Har ikke vasket dem ennå, synes det er litt tidlig. Men jeg har likevel brettet dem sammen og notert det vi har til nå. Er litt ute i go' tid vi, for nå har vi så og si alt klart til tulla kommer. Siden ryggen min har slått seg helt vrang, så er jeg gla' for det nå. Jeg har iallefall greid å nyte det å handle inn. Mangler litt små-ting, men det tar vi etterhvert. Vi har det jo ikke travelt akkurat... Gud, som jeg gleder meg til beibisen kommer!!! Hvordan skal jeg holde ut??:)
Dette har vi:
- Vogn
- Seng m/ madrass, overmadrass, tisselaken (ull), sparkekant og himmel
- Bilstol
- Stellekommode
- Ammepute
- Baby Bjørn bæresele
- Vaskefat
- Nappy Wrapper
- 2 helsetepper
- baby-teppe
- 2 badehånduker
- 10 vaskekluter
- 9 bodyer
- 3 bukser
- sparkebukse
- "hente-sett"
- 3 gensre
- 1 truse
- 7 par sokker
- 2 luer
- 2 nattdrakter
- dongri-kjole
- 2 sparkedrakter
- votter
- strømpebukse
- kjøredress
- Nike sko (str 17)
- Adidas sko (str 20)
Må nevne at de to nederste pungtene er gaver..
:)
Noen som ser noe vi mangler?
Kjøpte stellekommode i dag, så nå har jeg lagt de små, søte plaggene vi har kjøpt (fått) i skuffene... Har ikke vasket dem ennå, synes det er litt tidlig. Men jeg har likevel brettet dem sammen og notert det vi har til nå. Er litt ute i go' tid vi, for nå har vi så og si alt klart til tulla kommer. Siden ryggen min har slått seg helt vrang, så er jeg gla' for det nå. Jeg har iallefall greid å nyte det å handle inn. Mangler litt små-ting, men det tar vi etterhvert. Vi har det jo ikke travelt akkurat... Gud, som jeg gleder meg til beibisen kommer!!! Hvordan skal jeg holde ut??:)
Dette har vi:
- Vogn
- Seng m/ madrass, overmadrass, tisselaken (ull), sparkekant og himmel
- Bilstol
- Stellekommode
- Ammepute
- Baby Bjørn bæresele
- Vaskefat
- Nappy Wrapper
- 2 helsetepper
- baby-teppe
- 2 badehånduker
- 10 vaskekluter
- 9 bodyer
- 3 bukser
- sparkebukse
- "hente-sett"
- 3 gensre
- 1 truse
- 7 par sokker
- 2 luer
- 2 nattdrakter
- dongri-kjole
- 2 sparkedrakter
- votter
- strømpebukse
- kjøredress
- Nike sko (str 17)
- Adidas sko (str 20)
Må nevne at de to nederste pungtene er gaver..
:)
Noen som ser noe vi mangler?