PDA

Vis full versjon : Nå har vi det meste...

Tigris
17-09-2002, 22:08
Nå kan dere tro at jeg har kost meg skikkelig!:D
Kjøpte stellekommode i dag, så nå har jeg lagt de små, søte plaggene vi har kjøpt (fått) i skuffene... Har ikke vasket dem ennå, synes det er litt tidlig. Men jeg har likevel brettet dem sammen og notert det vi har til nå. Er litt ute i go' tid vi, for nå har vi så og si alt klart til tulla kommer. Siden ryggen min har slått seg helt vrang, så er jeg gla' for det nå. Jeg har iallefall greid å nyte det å handle inn. Mangler litt små-ting, men det tar vi etterhvert. Vi har det jo ikke travelt akkurat... Gud, som jeg gleder meg til beibisen kommer!!! Hvordan skal jeg holde ut??:)

Dette har vi:

- Vogn
- Seng m/ madrass, overmadrass, tisselaken (ull), sparkekant og himmel
- Bilstol
- Stellekommode
- Ammepute
- Baby Bjørn bæresele
- Vaskefat
- Nappy Wrapper

- 2 helsetepper
- baby-teppe
- 2 badehånduker
- 10 vaskekluter
- 9 bodyer
- 3 bukser
- sparkebukse
- "hente-sett"
- 3 gensre
- 1 truse
- 7 par sokker
- 2 luer
- 2 nattdrakter
- dongri-kjole
- 2 sparkedrakter
- votter
- strømpebukse
- kjøredress
- Nike sko (str 17)
- Adidas sko (str 20)

Må nevne at de to nederste pungtene er gaver..
:)

Noen som ser noe vi mangler?

Tuppa
17-09-2002, 22:29
Det er gøy å gjøre det klart :klapp:

Ser ut som om dere har fått med det meste her..., men skulle dere få en "gulpeunge" så trenger dere maaange bodyer og trøyer ;) Eller dere kan bruke smekker.

Tenker du kan være glad du har alt i hus allerede hvis ryggen krangler med deg. Kreftene på slutten er ikke akkurat så mye å skryte av :p

Steinbukk
18-09-2002, 00:17
Angående gulping så har mamma bestillt mange "tøy-bleier" til meg/oss. Noen i gassbind og noen i bommull. Disse er supre å ha under hode i senga/vogna for å fange opp gulp. Eller å ha over skulderen når de skal rape, eller å ha over skulderen på venner og familie som vil holde.

Nellevis
18-09-2002, 00:25
Jammen har dere kommt langt på vei!!
Vi har handlet (les:jeg...) noe vi også, men har masse igjen!!! Nå liker jeg å handle, så det er ikke noe problem!!!:D

Alva
18-09-2002, 01:34
... det var en del, fårn si :)
Selv har vi egentlig ikke kjøpt noe som helst, foruten et par nusselige plagg... Men grunnen til dette er at vi venter til vi kommer inn i nytt hus før vi skal rigge alt til. Håper iallefall vi kommer inn da, elles er vi jo nødt å stelle i stand her, da...

Åsså har vi jo egentlig det meste fra tulla, da... :) Men mangler madrass til babysengen, og har dessuten ingen barnevogn mer, da jeg solgte den for en tid tilbake...

Gler meg til jeg kommer i nytt hus, og får pakket ut og stelt i stand :) Gler meg SÅÅ til å vaske opp de bittesmå plaggene... :)
Sånt noe er såååå koselig! :)

Sine
18-09-2002, 20:28
Jøss som dere har fått ting i hus.
Jeg synes egentlig vi har mye, men det begrenser seg nesten bare til klær - bodyer, et par bukser, teppe, sokker. Og så har vi dyne.

Men vogn, bilstol, seng, stellebord og slikt - det har vi ikke gjort noe med ennå. Kanskje jeg bør få fart i meg...

Sine 26+3

susse
18-09-2002, 23:00
Vi har bare kjøpt en sparkedress vi....har jo masse fra storebror, men handlet ikke noe til han heller før på slutten. Skal nok en liten shoppingtur i november jeg. Har jo vogn og alle de store tingene fra før av. Akkurat det er litt kjedelig, skulle gjerne hatt noe nytt og lekkert......men gubben sier nei, forstålig nok.

Snehvit
19-09-2002, 20:52
Ojsann, det var myyyyyyye mer enn jeg har kjøpt inn!

Eneste vi har kjøpt er vogn + at samboeren kjøpte noen kuuule plagg i sommer da han var på ferie i USA. Men vi visste ikke kjønnet så det er begrenset hva han har kjøpt.

Seng og stellekommode får vi visstnok av fetteren til samboeren da de er en slags forhandler av Stokke og Jensen madrasser, men det må jo hentes.

Er litt nervøs for hva jeg skal kjøpe inn av annet utstyr. Blir forvirret og er redd jeg ikke skal kjøpe de rette tingene. Håper å få arvet noen bodyer og sparkebukser +++, men alt det andre er fullstendig kaos for meg. Finner vel ut av det etterhvert.

Klem Snehvit 26+1