PDA

Vis full versjon : Hva sier vekta nå?

Vianne
18-09-2002, 00:07
Jeg har allerede lagt litt på meg, uten at det egentlig gjør noe...
Er ganske tynn, så jeg har sikkert bare godt av det, men litt "skummelt" er det jo:)

Ser på mitt forrige helsekort for gravide, at i uke 18 hadde jeg gått opp 3 kg. Nå i uke 10, har jeg gått opp nesten 2.
Det er ikke så ille, men kroppen har nok forandra seg litt, ja:)

Er jo så sulten!! :D :D :D

Tidl. bruker
18-09-2002, 00:13
I uke 13+4 hadde jeg gått opp 3 kg. Kan ikke tenke på så mye på vekta. Selv om jeg ikke eter så mye. Så legger jeg uansett på meg.;)

vjensen
18-09-2002, 12:37
Har ikke blitt veid ennå jeg.
Legen bare spurte nå på kontrollen hva jeg trodde jeg veide før jeg ble gravid.
Ikke har jeg badevekt heller så her er det ikke særlig nøyaktige målinger.
:D
Over 12 uker i dag, jippiii!

pirelli
18-09-2002, 13:28
Er i uke 9 nå og har ikke gått opp noe, i forrige svangerskap hadde jeg gått opp 1kg på denne tida og da endte jeg på +22kg, skal prøve å være litt flinkere med godteri spisingen denne gangen :p

Hampus
18-09-2002, 13:33
Jeg har allerede gått opp 2 kg! :o

Må nok begynne og tenke litt mer på hva jeg spiser.

:findag:

9+4 i dag!

Hampus
18-09-2002, 13:38
Jeg har allerede gått opp 2 kg! :o

Må nok begynne og tenke litt mer på hva jeg spiser.

:findag:

9+4 i dag!

Selleri
18-09-2002, 15:58
Jeg har nok lagt på meg mellom to og tre kilo allerede... :( Jeg har bare to bukser som passer lenger, og de var store før graviditeten... Men jeg har bare lagt på meg på magen og brystene, så jeg er ikke så fryktelig redd. Enda... Men må nok tenke mer på hva jeg spiser, ja...

Hang
18-09-2002, 16:04
Minus 1,5 kg på meg.
Men jeg har mere enn nok og ta av, slanker meg aldeles ikke men prøver bare å få i meg en del sunn mat, er vanvittig tørst og drikker masse vann + at matlysten ikke er på topp før på kvelden.

Camelia
18-09-2002, 16:45
"Oj, oj! Au, au! Dette er noen kilo mer enn hva du belemret meg med for et par måneder siden! Har du tenkt å overgå innsatsen med noen-og-tyve fra forrige svangerskap, eller? :???:"

Det verste av alt er at jeg kan nok ikke skylde på svangerskapet... Var bevisst på hva jeg puttet i munnen tidligere i sommer (skulle jo gifte meg, må vite), den siste halvannen måneden har jeg vært mer ukritisk. :o
Målet denne gangen er noen kilo mindre enn sist gang. Foreløpig er det bare de romslige buksene som fortsatt passer...

susette
19-09-2002, 00:39
Jeg gikk opp to kg rimelig fort, men nå har jeg gått ned en kg. Men må nok tenke på godis inntaket :uff:

Susette og lille my på 9+3

lillife
19-09-2002, 00:44
Gått ned 4 kg, men så har jeg vært ille kvalm også da. Har ikke orket stort annet enn å ligge rett ut. Er litt bedre nå heldigvis.

Har nok å ta av jeg også, så jeg bør vel passe meg litt når matlysten kommer igjen for fullt!:)

Johanna
19-09-2002, 11:16
Jeg har ikke lagt på meg noen ting ennå, hvertfall ikke i kilo. Det merkelige er at bukser ikke passer, og at folk kan se at jeg har fått mer former. Ikke er jeg kvalm heller, men det er ikke all mat jeg orker, kanskje svaret er der.

men kiloene kommer nok, forhåpentligvis..

Johanna, 10+4

meja
19-09-2002, 14:34
Hei.

Jeg er 10+4 idag, og har tatt av 4,5 kilo så langt. Noe som skyldes kvalme/oppkast.

Forrige svangerskap la jeg på meg 28 kg (!!!) men veldig mye av det var vann. Etter at kvalmen ga seg den gangen i uke 16, spiste jeg som bare det. Matlysten var på topp! Skulle ta igjen alt det forsømte..

Håper bare at kvalmen gir seg snart, sånn at mat igjen kan bli noe positivt.

klem meja

Frida
19-09-2002, 19:56
Jeg har gått opp ca.1 kg til nå, er 11+5 i dag.
Forrige svangerskap gikk jeg opp 22 kg, og jeg håper jeg slipper det denne gangen:uff: :uff:
Tror jeg la på meg litt ekstra fordi jeg sluttet å røyke sist gang.

Prøver også å være litt bevisst hva jeg putter i munnen men er så veldig "fysen" om dagen :o :o

Klem fra Frida 11+5

vår
19-09-2002, 20:42
Jeg er to kilo opp alt og føler magen står rett ut 10 uker på vei. Ikke helt bra, men det blir greiere når det blir offisielt etter hvert. Slipper å være redd for å se gravid ut :)