PDA

Vis full versjon : Spørsmål til kråketegn fra legen

Ane
13-08-2002, 16:50
Hei
Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg. For snart to uker siden var jeg på kontroll hos en lege jeg ikke har vært hos før (i uke 32) og han skrev ned i full fart forskjellige mål osv. Dette gikk litt for fort for meg, og jeg rakk derfor ikke å spørre ham om hva alt betød.

Derfor: i kolonnen under *Leie/Beveg. har han skrevet: VF/++
Hva mener han med det da? Kan noen hjelpe meg?

Ellers var alt veldig bra på kontrollen. Jeg hadde ikke lagt på meg noe fra uke 28 til uke 32 og til sammen er det kun 4 kg!!! Så for en som har hatt litt ekstra både her og der så var dette veldig deilig. Og jeg kan til og med se at noe har forsvunnet på hoftene. :D

Hilsen Ane 33+3 (ligger fortsatt langt bak de som leder her inne....)

Robyn
13-08-2002, 16:58
Hei Ane! :)

Så godt at alt er bra med dere begge!

Når det gjelder kråketærne - han kan ikke ha skrevet HF og ikke VF? Da står det nemlig for hodet festet. ++ kan bety hvor mye liv det er, tror i hvertfall det er det legen min mener.

Deilig å slippe ekstra kg ja... Har lagt på meg 6,5 kg hittil, og har også nok å gå på fra før av så jeg er bare glad. :D
Får kommentarer fra folk som kjenner meg at jeg er blitt mindre bakfra. :)

:findag:

Klem fra Robyn, 35+2

Mormona
13-08-2002, 21:58
Hei, Ane :)

Kan dessverre ikke hjelpe deg med kråketærne til legen din....kan det være at den V'n skal være en slags pil nedover da....sånn at det liksom peker den veien hodet ligger.....da ligger den jo i hodeleie nå....F'n må vel være at hodet er festet...:???: :???: Du får nesten spørre ved neste kontroll.

Ellers så er det fint at alt står bra til....virker som om septemberbarna virkelig har det topp inne i magene til mammaene sine....jeg tror innimellom nå at min lille snupp aldri har tenkt seg ut.....tror hun har det altfor deilig der inne :latter: :latter: :latter:

Kilomessig så har du mye å ta igjen på meg i alle fall.....Jeg er 175 høy og veier normalt 59-61 kilo....så gikk jeg på hormoner i forbindelse med prøverørsbehandlingen og la på meg ca. 10 kilo FØR jeg ble gravid :uff: :uff: Og nå med ca 17 kilo ekstra i svangerskapet så sier det seg selv at det begynner å bli mye....håper virkelig det er som de sier at kiloene bare raser av med amming...Uansett så har jeg tenkt å virkelig jobbe for å komme ned i matchvekt igjen i løpet av høsten/vinteren. Trening og svømming står veldig høyt på programmet :kidoki:

Ha en flott kveld

klem fra Mormona T-19