Vis full versjon : Skal snart få høre hjertelyden
Om 30 min skal jeg til legen å få høre hjertelyden for første gang,
hvordan var det nå for å finne ut om det var jente/gutt.
Jeg vet dette ikke er sikkert men har hørt at noen sa noe om du kunne få ett hint av antall slag i minuttet??
Jenny(14+4)
Hei!
Jeg har hørt at over 140 slag pr. minutt kan indikere jente (normalt mellom 160 - 140), mens mellom 140 - 120 indikerer gutt. Jeg vet ikke hvor mye man skal tillegge slike teorier, men lykke til i dag :p
Klem fra oss
Tidl. bruker
18-09-2002, 14:14
Ville ikke trod på det om jeg var deg.
Noah hade bestandi hjertelyd på ca 150.
Å han var gutt.
Ja det var noe der også ja.
Hadde helt glemt det eg.
Husker ikke om det stemmte på Vilde men når eg var hos legen sist så var hjertelyden på 160.
Det vil vel si det liksom er en jente det da..
Å eg som har så på feelingen at det er en gutt.
Jaja ikke så viktig.
Skal på UL om ei uke og visst småen vil vise seg da får eg vite det.
Gleder meg
Så spennende, Jenny!
Nå har du nok allerede hørt den:)
Beate, 15+1
Var hos legen i dag jeg og og gleda meg masse til å høre små dunk-dunk. Men den gang ei. Det eneste som kom fram var mageskvulp.
Fikk jo helt angst for at noe var galt, selv om legen sa det også var nomalt å ikke høre det, hun hadde visst en dårlig maskin. Men jeg ble ikke roligere av den grunn. Hun synes også babyen lå langt nede i forhold til hva den burde gjøre.
Håper det gikk bedre med deg. Gleder meg til ultralyd, jeg. Da bør det vel være mulig å høre litt lyd fra babyen min.
Kayla 14+6 ;)
Fikk tydelig høre hjertelyden men den var likvell for svak til å få noen frekvens, veldig koselig var det uansett.
De søte hjerteslagene. :p
Legen sa også det at du ikke kunne si noe om hvilke kjønn det var på frekvensen, hun sa at det like ofte var feil som riktig.
:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.