PDA

Vis full versjon : Hva slags madrass velger dere?

Kanutten
18-09-2002, 13:05
Hei!!

Lurer på hva slags madrass vi skal velge til nurket til sprinkelsenga? Noen som har noen erfaringer? Tenkte og kjøpe en svane madrass? eller trenger en ikke en sånn madrass??

Vi har fått låne oss en vugge. Den følger det med madrass, men vi vurderer og kjøpe en ny madrass. Hva synes dere om det.?? er det tullete eller??

Klem fra Kanutten 28+1:baby: :)

IzziCreo
18-09-2002, 13:15
Heisan,

vi har akkurat kjøpt springfjærmadrass på salg på Babyshop. Betalte 500,- fremfor 700,-. Har blitt tipset om å legge penger i madrassen til sengen da det er viktig å ligge godt fra starten av. Vi har også vugge som vi skal bruke i stuen, og der kommer vi ikke til å kjøpe spesielt dyr madrass. Den skal tross alt ikke brukes så mye som sprinkelsengen. Har også blitt tipset om å kjøpe nye madrasser - og ikke bruke gamle.

Mange meninger om hva som er nødvendig og ikke. Ta utgangspubkt i deg selv og hva du kunne tenkt deg - så finner du nok ut hva som er best for dere :)

Klem Suzie Q 29+2

Ps Princess har salg denne uken - 25% avslag på dyner, puter og sengetøy til barn. Vi kjøpte dyne til både vogn/vugge og sprinkelseng, og sparte noen kroner på det :)

Kanutten
18-09-2002, 13:24
Takk for tipset.. Skal ned til byen nå en tur. Skal kjøpe med meg dyner da tror jeg. Kommer nok til å kjøpe nye madrasser. Og jeg er enig med deg. vi legger litt penger i madrassen, det er det verdt... Blir nok ny madrass i vugga også.. en skumgummi tenker jeg. Jeg ville ikke ha ligget i en som mange har ligget i før meg. Liker ikke å arve madrasser..

Kanutten

Snehvit
19-09-2002, 20:57
Mye mulig jeg er feilinformert, men har hørt at man ikke skal bruke skumgummimadrass da denne gir avgasser. Det er visstnok fibermadrass som er tingen. Men som sagt, det er ikke umulig at dette bare er sprøyt!

Klem Snehvit 26+1