PDA

Vis full versjon : Spørsmål til CT

Lillegull
18-09-2002, 14:42
Hei CT!

Du har termin samtidig som meg, og jeg syns å huske at du har søkt om permisjon allerede og at du skal ha hele permsisjonen (80% lønn?) minus fedrekvoten.. Så jeg tenkte jeg skulle spørre deg om litt hjelp: Jeg har termin 16.januar. Skal jeg starte permsijonen 26. des da (det er jo helligdag) - og har jeg evt. permisjon tom 1.januar 2004 dersom jeg tar alt (m.80% lønn), minus de 4 pappaukene? (jeg har 5 uker ferie)...
Hmmm. Syns dette var litt vanskelig jeg!!

Forvirret L.

Ramgad
18-09-2002, 20:02
Tips: Bruk PM! Jeg er så utrolig nysgjerrig skjønner du. Heldigvis var dette et helt ordinært spørsmål, ellers hadde jeg lest hemmelighetene deres! Intimfrisering... Matoppskrifter... Øyenbrynnapping... Flørtetips... Kjendisforelskelser... You name it!
Men så lenge jeg FÅR lese, titter jeg gjerne innom spesialadresserte meldinger altså!!

:D

Lillegull
19-09-2002, 11:25
74 stykker har lest meldingen til CT! :D Jeg angret litt på at jeg skrev den til CT, for når jeg så hvor mange som leste meldingen- så er det vel håp om at mange andre kunne svart på spørsmålet også!! Og nå tør nesten ingen (bare du da Ramgad).. Men nå har jeg altså forstått det, og permisjonsøknad leveres i morgen!!

:D