Vis full versjon : vondt under beina
Lurer på om dere kan hjelpe meg.
JEg har nå i en ukes tid hatt skikkelig vondt under beina. Det er små hevelser som er skikkelig harde og som ikke går vekk ved kaldt vann eller noe annet. Jeg tror kanskje det kan være vann (jeg samler på vann i beina om dagen... :uff: ) som har funnet noen små steder å være slik at jeg får vondt av å gå på beina. Noen som vet?
Jeg blir så fortvilet, for i dag var det enda værre enn det har vært på lenge. Og i morgen ereiser jeg på to ukers ferie!!
Håper noen skjønner hva det er!
Klem fra Kiwa:klapp:
Jeg vet ikke - ville bare gi deg en :klem:
Gå på helsekosten å spør om det har noe forslag, de pleier alltid å ha noen remedier for både hummer og kanari.
Må slutte å samle vann i bena skjønner du..... ;)
Håper du får jagd vekk vondten i beina, og får en riktig god ferie :D
Tidl. bruker
17-07-2003, 19:18
Sånn har jeg det også! Kom samtidig med ødemene.. Og det er vondt hele tiden, dvs det går ikke bort på natta. Nevte det til legen i dag, men hun sa ingenting...
Så legen din visste heller ikke hva det var?
JEg blir sprø, for det gjør vondt absolutt hele tiden, og det er nesten værst om morgenen, for da har jeg ikke gått på det på lenge!
:leiseg:
Jepp - vet hva du mener. Har hatt det i flere uker, og det er verst om morgenen. Det går ganske fort over da. Jeg tror det har sammenheng med vann i kroppen.. Og det er nok ingenting å gjøre med, prøv å masser under føttene dine før du står opp, eller vri fote og vift med tærne... For å få igang sirkulasjonen liksom..
Hilsen Vimsen
Samme her Kiwa (nå er du vel reist på ferie, tenker jeg...)
Veldig vondt om morgenen. Det gir seg ganske raskt.... Jeg bruker i alle fall gode sko! Skikkelige store, klumpete sandaler fra Ecco! Neida, de er ikke SÅ stygge. Men hovedsaken er at de er gode og luftige.
Tror også det har sammenheng med vann i beina. Hadde skikkelig ødemer i beina i går kveld... føltes som de skulle sprenges!!! Da jeg voknet i dag tidlig hadde jeg vondt under fotsålene slik du beskriver :(
Bodyshop har en foot lotion med peppermynte (rosa sak) som jeg syntes er bare SÅ avkjølende og svakende på hovne, trøtte, gravide sommerføtter
Samme her,sliter også med vonde føtter. Det er så vondt å gå om dagen.:leiseg:
Føler med dere.
Jeg har også vondt under bena hele tiden. Det er som regel verst om morgenen jeg virker støl og stiv. Jeg har ikke vann i kroppen enda tror jeg da. Jeg masserer og masserer. Verst er det når man går og går på jobb. Skal ta det opp med legen neste gang.
Jeg har termin 30 november.
21 uker på vei....
:baby: :baby: :baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.