PDA

Vis full versjon : Det var jo bare en SA

Tidl. bruker
19-07-2003, 04:29
Idag formiddag var jeg en tur på butikken, og da overhørte jeg en samtale mellom to kvinner. Den ene damen gratulerte henne med bestemortittelen da den andre damen fortalte at det hadde gått galt. Hun hadde hatt SA:leiseg: Da utbrøt hun andre: "Det var jo "bare" en SA!!! Tenk å oppleve en MA!!!!! Det ER mye verre en SA, for SA er "ikke" noe"!!!

Nå har jeg "bare" opplevd SA:leiseg: Men jeg tror at SA&MA kan være like vonde på hver sin måte, tror jeg. (kanskje er jeg :bonk: ?)

C3PO
19-07-2003, 10:45
Dumme damer.:sint:

Begge er vonde på sin måte fordi det er trist å miste. En SA er kanskje vondere fysisk. Ved en MA blir det vel utskrapning, og dette kan bli ganske traumatisk.

De damene ante tydeligvis ikke hva de snakket om. Ethvert tap av et barn er ikke "bare".

Sweet Candy
22-07-2003, 13:53
Dum dame!!! Synes begge tingen er like ille jeg. Hadde selv en graviditet utenfor livmoren, og ble opperert i hui og hast. Det var ikke noe gøy det heller må jeg si, mistet jo jeg også.

Silav
23-07-2003, 14:35
Hva er MA??
Har ikke peiling på sånt.. vet hva SA er..

C3PO
23-07-2003, 17:27
Silav: MA er en ikke-komplettert spontanabort, der fosteret har dødd, men ikke blitt støtt ut av kroppen.

Feline
23-07-2003, 20:14
Ja, dette var jo litt av en ting å prate om høylytt blandt andre. Man bør vel være litt forsiktig med hva man sier om akkurat dette temaet, ihvertfall bør man prate litt lavt... Lett å tråkke i salaten når det gjelder SA/MA, da mange flere enn man aner opplever det...

For noen idiotiske kvinnfolk!

Jexi
24-07-2003, 02:48
Å miste et barn tidlig eller sent er like vondt!:(
De kunne jo bare holdt kjeft for engangsskyld,og ikke snakket om det på et offentlig sted.:sint:

Trist å høre om din SA...:klem: fra meg.

Tiili
24-07-2003, 17:10
Teite damer !!!