PDA

Vis full versjon : Tilbake på jobb igjen!

Camomilla
18-09-2002, 17:07
Da er det slutt på "slaraffenlivet" - mandag bærer det tilbake til den harde hverdag og jobbing igjen. Er veldig glad jeg har unnagjort både innkjøring i park og ny dagmamma til datteren min nå mens jeg har vært sykemeldt. Regner med at det blir en lett redusert Camomilla som slenger seg på sofaen hver ettermiddag... ;)

Jeg har vært sykemeldt siden midten/slutten av august p.g.a blødningene mine - men nå er det 14 dager siden sist :D Småen har åpenbart tenkt å klore seg fast (yess!!!) og på kontrollen idag så jeg krapylet ta spenntak og hoppe i magen min. Jeg gleder meg til det er blæra som får gjennomgå... ;)

Så i dag bruker jeg en av mine siste "fridager" til å koke en obskøn mengde fårikål - greit å ha litt andre ferdigmiddager enn pizza når man kommer sliten hjem fra jobben...

Camomilla arbeidsmauren

siw26
18-09-2002, 18:43
Både at småen klorer seg fast, og at du er klar for jobb igjen:)
Jeg òg har vært sykmeldt, skal tilbake på mandag. Gleder meg!

Lykke til til oss:klapp:

Vianne
18-09-2002, 23:37
Lykk til på jobb!!:)

Hampus
18-09-2002, 23:56
Herlig å høre at småen klorer seg fast og at du har sluttet og blø! :kidoki:

Lykke til på jobb! :)

:findag:

9+4 i dag!

Camelia
19-09-2002, 00:47
Så herlig at det skumle er over! :)

Den harde hverdag kan vel takles når man vet at det betyr at man selv og knerten er frisk...

Selv har jeg farlige utsikter til å begynne i ny jobb i begynnelsen av oktober, og jeg gleder meg IKKE! :(
Hadde faktisk så smått begynt å håpe at jeg ikke skulle få jobben, men nå ser det ut som om det kanskje kan gå den veien likevel. Har så lite lyst på akkurat den jobben, men vi trenger så sårt pengene... Jaja. Det blir bare for seks måneder, i så fall.

Mmmm...sa du fårikål? :nam: