Vis full versjon : Vegg-stellebord fra IKEA
Vi planlegger å kjøpe det stellebordet fra IKEA som skal henges på veggen og kan slås opp mellom skiftene så det ikke tar så stor plass. (Badet vårt er på ca 6-7 kvm)
Det koster bare ca 500-600 kr og dermed sprenger vi ikke budsjettet vårt på det heller :)
Har noen erfaring med dette stellebordet?
Har sett på bilder at det har sikkerhetskanter på sidene, og lommer til bleier, kremer o.l, alt i alt ser det meget praktisk og fint ut.
:klapp:
Slenger på et lite spørsmål her, Vinga - håper det er ok.. Er det noen som vet målene på dette stellebordet - og enda bedre; er det noen som har et bilde av det?
Hilsen Nikken 25+3
Vi har også et veldig lite og smalt bad. Jeg kjøpte for en god stund siden et stellebord med mykt badekar, som du kan slå sammen om du vil.
Var veldig fornøyd med dette, helt til vi for noen uker siden var på Ikea og vi fikk sett dette som du bare fester på veggen. Det var jo SUPERT!!!!
Jeg angret SÅ veldig på at jeg hadde kjøpt dette andre :(
Det var som du sa, lommer til bleier etc.
Aner ikke hvor bredt det var, men helt sikkert plass på badet ditt.
Lykke til med kjøpet!
Bettan T-30
Her er linken :)
http://www.ikea.no/product_presentation/show.asp?productnumber=87503410&type=ART&id=2201,2159
Jeg gikk også og tittet på vegg stellebordet fra Ikea.
(Liker ikke stilen på vanlige stellebord!)
Det eneste som virket litt dumt med det, var at jeg synes det ikke virket særlig solid! Var litt vinglete.. (mulig bare de ikke hadde skrudd det ordentlig opp?)
Vel... Jeg har ihvertfall kjøpt ett fra brio, også til å henge på veggen! Og det er jeg veldig fornøyd med:klapp:
Det er ikke masse lommer på det, men derimot hyller. Virker nettere en Ikea sitt også... Kjempefint!:)
Kostet 1200 kr hvis jeg ikke tar feil?? Og da følger det med en stellematte inni!
Lykke til med valg av stellebord! Og sjekk at det er skikkelig feste på veggen
:findag: Klem Hege T-5
Jeg har hatt dette stellebordet i ett år og har vært veldig fornøyd. Synes ikke det har vært vinglete. Lommene var veldig praktiske til å ha utstyr i, og etthvert ble det veldig interessant for Markus å kikke på de og ta ut innholdet:D
Jeg flytter utenlands og skal selge mitt. Selger det for 300 kroner.
Her kan du se bilde av stellebordet (http://www.ikea.no/product_presentation/show.asp?productnumber=87503410&type=ART&id=2201,2159) (Trykk på 2-tallet under bildet for å se det når det er åpent)
Send meg gjerne en PM dersom du er interessert i mitt. Jeg bor i Oslo.
Klems
Imarki:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.