PDA

Vis full versjon : Gravid etter MA og SA

rockygirl
22-07-2003, 04:58
Hei.
Jeg har tidligere hatt en MA og to SA.
Etter det tok vi en pause i prøvingen,men er nå i 4pp igjen,
men jeg sliter litt fordi jeg er veldig redd for å miste en gang til.
Er i ferd med utredning nå,men legene finner ikke noe galt foreløpig,det hadde dejo ikke ventet heller ettersom jeg har blitt gravid i løpet av tre mnd tidligere.Har også begynt å gå til helhetsterapi,med øreakupunktur og har fått kosttilskudd og urter for å styrke milt og livmor.
Har fått tips om å spise riktig mat ol. også.
Er fryktelig redd for å miste igjen,og det vil nesten føles verre nå,da alle venninnene mine nettopp har fått barn eller er lykkelig gravide:leiseg:
Hadde vært hyggelig å høre fra dere og om dere event har noen andre tips jeg kan følge.
Er det noen her som har gått igjenom noe lignende og som er lykkelig gravide nå,eller har fått en liten en eller flere??

heje
22-07-2003, 12:45
Hei!!
Kunne jo ha skrevet dette selv jo.... ;)
Har også to Sa bak meg, og var livredd da jeg ble gravid igjen nå...
Fløy på do hele tiden jeg da for å sjekke om det kom blod på papiret....

Jeg ble anbefalt av min lege å dra på Volvat i fr. stad. Der kom jeg inn til en som er spesialist i barnesykdommer og barnløshet.
Han ga meg sprøyter men hormoner, Profasi, som jeg gikk på fra uke 5-12.
Profasien skulle hjelpe meg å holde på fosteret, da han trodde jeg manglet hormoner (kroppen ville ikke være gravid eller noe sånt...)
Profasi er noe de normalt gir til "prøverne", og ikke til de som allerede er gravide, og kan kanskje være verdt et forsøk??

Hvet ikke om det var hormonene som hjalp meg denne gang eller om det hadde gått seg til uansett, men jeg er nå snart i uke 30, og kjempetakknemmelig for at jeg ble tatt på alvor av denne legen på volvat, hvor det offentlige ikke ville hjelpe .....

Lykke til!!

:findag: