PDA

Vis full versjon : Vittig drøm!

felicitas
18-09-2002, 22:59
Tjihi, jeg våknet opp i dag morges fra en søt drøm. Drømte at jeg fødte en liten gutt. Overraskelsen var stor da han bare satte seg rett og i senga og begynte å snakke. Han fortalte om hvordan det hadde vært inni magen, og om alt han hadde gjort og tenkt mens han hadde lagt der i mørket. Jeg ble veeeeldig imponert! Dette må jo være verdens mest fremmelige baby, tenkte jeg, og heiv meg over telefonen for å fortelle mine foreldre om familieforøkelsen.

Håper ikke jeg er sanndrømt - vil gjerne ha litt babytid også!!!

Hilsen
Felicitas
8 (+4)

Camomilla
18-09-2002, 23:59
Ja det må jeg si var en lynskarp unge ;) Skal se du er sanndrømt og får et lite geni eller vidunderbarn - selv om ALLE jo får vidunderbarn når alt kommer til stykket *s*.

Moro med drømmer når man er gravid, de blir på en måte mer "levende" enn vanlig, syns jeg. Eller kanskje det bare er at man husker dem bedre. Når man er oppe etpar ganger om natta for å tisse er det godt gjort å ikke få en ekstra drømmerunde eller to...

Camelia
19-09-2002, 00:42
:latter:

Lignende greier drømte jeg også da jeg var gravid forrige gang! Ungen var nyfødt, men så langt eldre ut, snakka og gikk og... Søsteren min har termin i oktober, har drømt at hennes nyfødte baby så ut som en 6-måneders unge, og han lo så han hikstet...

:latter: