Vis full versjon : Veldig dårlig
Idag testet jeg positv :) I går kveld hadde vi sex, og med en gang han kom, kjente jeg at jeg hadde veldig vondt i magen.. som menssmerter. Da jeg satt på do, ble jeg VELDIG kvalm og svimmel og jeg ble kjempesvett! Har hatt menssmerter og voksesmerter i 1 uke, men jeg trodde det var mensen som var på tur..
Er det normalt å reagere slik som jeg gjorde i går kveld???
:???:
Tror jeg ville ha tatt en tur til legen, om ikke annet for å bli forsikret om at alt er OK.
Noe smerte og kvalme henger jo sammen med graviditet og det kan være tilfeldig at du ble kvalm mens dere lå sammen.
Sex skader ikke barnet hvis alt er normalt:)
Idag er jeg 5+3. Da dette skjedde var jeg vell 4+1.. D gikk over etterhvert.. Vi hadde litt kos igjen nå for 2 dager siden, har ikke tort det før.. men nå kom han ikke inni meg.. da gikk det bra..
Askeladden
09-08-2003, 22:12
Hei!
Sist jeg var gravid, husker jeg at jeg fikk sinnsykt vondt etter at vi hadde hatt sex. Jeg visst ikke en gang at jeg var gravid, men jeg fikk mistanke om at det var noe, og da testet jeg positivt. Min teori er at frøet nettopp hadde/var i ferd med å feste seg, og når jeg da hadde orgasme ble det "ømt" på en måte. Det føltes som sterke kramper i magen, og jeg ble svimmel og uvel. I alle fall gikk det over etter et par ganger. Denne gangen trodde jeg det ville være likt, og trodde derfor ikke jeg var gravid..! Dersom du er usikker burde du ta en tur til legen for sikkerhets skyld.
Lykke til! Hilsen Askeladden 9+2
Takk for svaret ditt!
Det var en god teori :)
Jeg har ikke kjent noe sånt igjen, men nå har vi heller ikke hatt så mye kos heller da.. jeg har bare ikke lyst.. :( Stakkars sambo :)
Men jeg er ikke urolig eller noe nå jeg, bare glad for hver dag som går :)
Lykke til videre! :)
Ung Frue
10-09-2003, 14:33
Jeg tror ikke det er noen oppskrift på hvordan man reagerer. Jeg vet at jeg reagerte med å kaste opp etter et samleie. Men det skjedde aldri igjen. Husker ikke hvor langt jeg var på vei, men det var under 12 uker.
Takk for svar!
Vi har nå prøvd igjen, men han har ikke kommet inni meg, og da gikk det bra :) Så jeg tror jeg skal holde meg unna det en stund :)
Jeg ville prøvd en gang til for å se om det skjer igjen, litt kjedelig å endre sexen i samlivet pga gravididtet.
Sæd skal ikke være "farlig", iallefall ikke så tidelig i svangerskapet dersom man skal def. sæd som farlig. Sæd har noe stoffer i seg som kan femskynde fødsel når den tid nærmere seg. Jeg ville heller ha tenkt at det hadde noe med at egget fester seg, samt orgasmen kunne gjøre at sammentrekningene ga deg smerter.
Selv ammer jeg fortsatt, og merker noen svake smerter da siden livmoren også da trekker seg sammen.
Heisann!
Fikk selv kjempevondt i nedre del av magen etter en orgasme forleden dag. Var da ca. 4+5, og var sikker på at 'nå glapp'en'. Er nå 5+3, og har liksom ikke turt å finne på noe som helst spennende i senga etter det. Det blir mest kosing.
Har hatt endel væske i magen etter overstimulerte eggstokker, så for mitt vedkommende kan det jo ha noe med saken å gjøre. Men nervøs blir en jo.....
Solskinn
10-10-2003, 15:52
Når DU har orgasme blir livmoren steinhard. I og med at den ikke er så stor etter 5 uker kan det jo hende at det føles som et ubehag i magen. Det er helt ufarlig!
Jeg "fant" livmoren min første gang etter en orgasme, jeg. Kunne kjenne den harde kanten på oversiden av skambeinet!
Vi har nå prøvd igjen flere ganger og ikke noe vondt i det hele tatt :)
Så det var sikkert bare egget som festa seg eller noe sånt..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.