Vis full versjon : menslignende smerter
kristin1977*
23-07-2003, 02:52
heisann. jeg er sånn ca 7 uker på vei, og har hatt masse mens lignende smerter og har det enda. Lurte på om noen andre har opplevd det samme? skal til kontroll 14 august.
kristin
Jeg har også hatt det da jeg var rund 7 -8 uker. Jeg spurte legen min og han sa at det var helt normalt. Alle musklene begynner å strekke seg og livmoren også under innflytelse av hormonelle forandringer. Men hvis du skulle få blødninger i tilleg da kan det være noe annet naturligvis og skulle jeg konsultere en lege. Alltid t.o.m. 12 uker er det en risico for spontan abort. Men menslignende smerter alene er helt vanlig. Det har gått over rund 9-10 uker hos meg. Spennende hvordan det går hos deg! Lykke til!
Petra.
Hei
Gratulerer med babyen i magen!
Ville bare si at jeg hadde menslignende smerter helt frem til uke 16-17 jeg assa, uten at det gjorde noe. Det er som Pet sier; livmoren må jo vende seg til sin nye tilværelse og begynne å gjøre plass til den lille som skal vokse og danse rundt i magen din.....
Velkommen og grattis med :baby: i magen!
Som de andre har skrevet så er det helt vanlig med slike menslignende smerter, har selv hatt det litt til og fra. Lykke til i svangerskapet :) .
Jeg hadde MYE av disse smertene du beskriver helt fra starten og jeg får dem til og fra fremdeles selv om jeg er 18+4. Bebisen min har det bra den så det er nok ufarlig og veldig normalt.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.