PDA

Vis full versjon : Legebesøk i dag

Tove
13-08-2002, 17:25
I dag var det legebesøk som sto på programmet.

Jeg er 30+4 i dag
SF målet lå på 30 akkurat
Urinprøven var helt fin til en forandring :)
Blodtrykk 110/75, det blir bare bedre og bedre :)
Vekt- ingen forandring, 2 kilo til sammen
Ingen Ødem
Hjertelyden lå på 140

Ellers så lå babyen slik som den har gjort ganske lenge nå, med hodet opp og rompa ned :elsker:

Formen min er helt på topp og jeg føler jeg har overskudd til det meste for tiden. Jeg har fått vært på sopptur og fisketur og er veldig glad for det :)....men det spørs hvordan det går de nærmeste dagene nå da, for jeg har enten forstuet eller brekt lilletåa...og jeg skal love dere at det gjorde VONDT :bonk:
Den er helt blå og hoven. Men det gikk bra på jobb i dag, så jeg regner med det verste er over :D

Jaja, det var vel alt fra meg akkurat nå :)

Hilsen fra Tove og Lille Persille 30+4

Pope
13-08-2002, 17:35
Så fine tall du hadde. Ble selvfølgelig helt misunnelig da jeg så at du bare hadde gått opp 2 kg totalt sett i svangerskapet. Er det forresten ikke deilig å ikke ha vann i kroppen? Synes så synd på de som har føtter som hobbiesene i "RIngenes Herre"....

Idag er det forresten bare T-68, Tove!

KLem Pope 30+4

Tove
13-08-2002, 23:27
Heisann Pope!

Jo det er veldig deilig ikke å ha vann i kroppen. Jeg vet ikke hvordan det føles å ha vann i korppen, men jeg tror ikke det er noen god følelse :uff:

T-68 pytt, det går fort det :)...og det er jeg glad for..lengter veldig etter den lille som ligger der i magen og gjør seg klar :)

Tove T-68 :klapp: :klapp: :klapp: :D

Maline
14-08-2002, 00:20
Kosleig å høre fra deg! :)
Og godt at alt er iorden!

Du høres da aktiv ut ennå..:klapp:

Min lille Snuppe ligger også med rompa ned og hodet opp......håper det blir en endring på DET snart!!

:(