PDA

Vis full versjon : Feig, jeg?

puffin
13-08-2002, 17:26
Hei alle augustmammaer!

I morgen skal jeg legges inn på sykehuset for å sette i gang fødselen.... (mine medisinske grunner vil jeg ikke utlevere her...).

Saken er at nå, dagen før, føler jeg meg så utrolig feig. At jeg ikke skal greie å fullføre et svangerskap som så mange andre (jeg har termin 23. august).... Nå har jeg en skikkelig råtten følelse inni meg:(

Men på den andre siden så hadde jo ikke legene gjort dette hvis grunnen ikke er god nok.... men, likevel..... grubl....

Syns dere jeg er feig?

Sinka
13-08-2002, 18:10
Hei puffin!

Jeg synes ikke du er feig! Som du selv sier så setter ikke legene i gang en fødsel hvis det ikke er grunn for det:) Jeg synes du skal legge vekk sånne tanker og heller forberede deg på at i morgen får du møte barnet ditt!

Ønsker deg all mulig lykke til, håper du kommer inn med rapport senere:klapp:

Stor :klem: fra Sinka og lillemor:baby: T+5

celina
13-08-2002, 20:10
Jeg er helt enig!

Gled deg til å møte babyen din!

Celina t-8

Tidl. bruker
13-08-2002, 21:27
Synes ikke du er noe feig. Når legene har bestemt seg for å sette i gang fødselen din, er det nok fordi det er det beste for deg og babyen. Det skal vel en solid faglig vurdering til før en kommer så langt som dette. Desuten er det jo ikke noen lettvint løsning å settes i gang heller. Lykke til, du! En igangsatt fødsel er like fullverdig som andre fødsler. Håper du får en fin opplevelse når du først er i gang.

Klem fra Kaija

Preggy
13-08-2002, 21:37
Nei, du er absolutt ikke feig!!! For det første setter vel ikke legene igang en fødsel dersom de ikke synes det er godt nok grunnlag for det..? Ellers er det jo ikke uten grunn at DU føler at du trenger hjelp, ingen andre kan vite hvordan du har det!

Prøv å slappe av, det kommer til å bli en fantastisk dag!!! :klapp: :klapp: :klapp: