Vis full versjon : Vond mage
Er det flere enn meg som sliter med smerter i magen? Litt ubeskrvelige, blanding av menssmerter, masse luft i tarmene og strekksmerter. Håper jo at mange vil svare at det er helt normalt, for jeg er litt bekymret..
Tok i tillegg jern i går, så jeg hadde ingen god kveld eller natt.
Klem fra Johanna, 10+4
Du beskriver akkurat de samme smertene som jeg har. Kan ikke huske det fra sist, men jeg regner med at det er strekk-og-bøy i livmoren som gjør det. Den vokser jo ganske mye nå i starten.
Har også veldig vondt i magen og regner med at det er luft smerter, magen spenner seg og det er veldig vondt, det eneste som hjelper er å legge seg ned. Får det alltid på ettermiddagen/kvelden og det går ikke over før jeg legger meg, tror jeg har hatt det 5 dager på rad nå, det er veldig plagsomt og innmari vondt. Men husker fra forrige gang at jeg også hadde sånne plager, men ikke så ofte. Er også litt plaget med det når jeg ikke er gravid, men nå er det ekstra ille....
Og det er ikke spesielt godt. :(
Det er vel livmoren som vokser og morkake som kommer? Jeg har vært til flere ul og det er ikke noe galt med babyen. Jeg hadde ikke disse i forrige svangerskap, men noen sier at det er vondere når livmoren vokser i neste svangerskap, likledes med at etterier kan bli verre.....Jeg har det nesten alltid på den ene siden og veldig ofte når jeg er sliten og stresset.
Lykke til alle sammen!
De kommer og går......snakket med legen min og hun sa det var normalt.
Hun sa:" Det er vel kanskje ingen som har fortalt deg at det å gå gravid også kan være ganske vondt til tider?"
Jeg har også vondt, og det kjennes ut som alt kræsjer der inne..
Men gudsjelov er det kun av og til...
Vi er så heldige å være gravide - så litt må vi nok tåle..
Men jammen er det vondt
:bonk:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.