Atilla
19-09-2002, 11:18
Har så vondt i magen min. Det er vondt nesten hele tiden. Ikke er det luft, ikke er det tarmene, men det sitter midt på ganske langt nede mot underlivet (der jeg innbiller meg at babyen ligger). Noen ganger river det til, andre ganger (sånn som nå) er det ømt og kjennes sårt ut. Når jeg trykker på dette punktet gjør det veldig vondt.
Hva er dette? Har hatt noe "tak" tidligere (regner med at det var livmora), men disse smertene er annerledes. I går kveld var det så vondt at jeg ble kvalm.
Springer i tillegg ofte på do, selv om det ikke er mange dråper som kommer. Det er vel mer vanlig?
Hadde ikke noe av dette i mitt første svangerskap, så nå begynner jeg å bli litt nervøs.
Hva er dette? Har hatt noe "tak" tidligere (regner med at det var livmora), men disse smertene er annerledes. I går kveld var det så vondt at jeg ble kvalm.
Springer i tillegg ofte på do, selv om det ikke er mange dråper som kommer. Det er vel mer vanlig?
Hadde ikke noe av dette i mitt første svangerskap, så nå begynner jeg å bli litt nervøs.