Laleli
24-07-2003, 17:00
Var på Ullevål idag, for en tidlig UL. Ville sjekke at graviditeten lå i livmoren, da jeg har hatt to svangerskap utenfor livmoren tidligere. Begge gangene i venstre eggleder, som sprakk siste gangen, og som nå er fjernet.
Har hatt litt blødninger denne gangen også, så jeg ville sjekke at alt var ok.
Legen kunne ikke se noe i livmoren, men mente å kunne skimte noe i høyre eggleder. Er det mulig?!?!?!
Det vil si at jeg mest sannsynlig må inn å fjerne denne egglederen også.
Tok blodprøver for å sjekke hcg-nivået, for å sammenligne men ny prøve om en uke.
Skal også ha ny UL da.
Legen mente det var en liten sjanse for at jeg var for kort på vei, slik at han ikke kunne se fostersekken enda. Og at det vil de evt. kunne se neste uke.
Men, hva var det han skimtet i egglederen da?!
Det betyr evt, kun prøverør på meg. Og ingen eggledere!
Er i sjokk tror jeg, hadde ikke trodd dette. Ler og griner om hverandre, for det nesten for dumt.
Men, jeg velger å beholde det lille håpet han ga meg! For undere har skjedd før!
:gal2:
Vel, lover å holde dere innformert.
Har hatt litt blødninger denne gangen også, så jeg ville sjekke at alt var ok.
Legen kunne ikke se noe i livmoren, men mente å kunne skimte noe i høyre eggleder. Er det mulig?!?!?!
Det vil si at jeg mest sannsynlig må inn å fjerne denne egglederen også.
Tok blodprøver for å sjekke hcg-nivået, for å sammenligne men ny prøve om en uke.
Skal også ha ny UL da.
Legen mente det var en liten sjanse for at jeg var for kort på vei, slik at han ikke kunne se fostersekken enda. Og at det vil de evt. kunne se neste uke.
Men, hva var det han skimtet i egglederen da?!
Det betyr evt, kun prøverør på meg. Og ingen eggledere!
Er i sjokk tror jeg, hadde ikke trodd dette. Ler og griner om hverandre, for det nesten for dumt.
Men, jeg velger å beholde det lille håpet han ga meg! For undere har skjedd før!
:gal2:
Vel, lover å holde dere innformert.