PDA

Vis full versjon : Mega nedtur idag!

Laleli
24-07-2003, 17:00
Var på Ullevål idag, for en tidlig UL. Ville sjekke at graviditeten lå i livmoren, da jeg har hatt to svangerskap utenfor livmoren tidligere. Begge gangene i venstre eggleder, som sprakk siste gangen, og som nå er fjernet.
Har hatt litt blødninger denne gangen også, så jeg ville sjekke at alt var ok.
Legen kunne ikke se noe i livmoren, men mente å kunne skimte noe i høyre eggleder. Er det mulig?!?!?!
Det vil si at jeg mest sannsynlig må inn å fjerne denne egglederen også.
Tok blodprøver for å sjekke hcg-nivået, for å sammenligne men ny prøve om en uke.
Skal også ha ny UL da.
Legen mente det var en liten sjanse for at jeg var for kort på vei, slik at han ikke kunne se fostersekken enda. Og at det vil de evt. kunne se neste uke.
Men, hva var det han skimtet i egglederen da?!

Det betyr evt, kun prøverør på meg. Og ingen eggledere!

Er i sjokk tror jeg, hadde ikke trodd dette. Ler og griner om hverandre, for det nesten for dumt.
Men, jeg velger å beholde det lille håpet han ga meg! For undere har skjedd før!
:gal2:

Vel, lover å holde dere innformert.

Gosh
24-07-2003, 18:41
Huff da! Det var kjempe trist! Sender deg mange tanker og :stakar:

Chance - uke 28

Anne H.
24-07-2003, 19:57
Å nei...
Skjønner godt at du er i sjokk! Men hvordan kunne legen se noe i den høyre egglederen???

Jeg har også vært gravid utenfor livmoren, men ble behandlet med Methatryxat (cellegift) og fikk beholde egglederen...

Håper dette går bra, og sender deg en stor :stakar: og gode :vibber: :vibber: :vibber:

Bjørka
24-07-2003, 20:55
Uff, dette skjønner jeg kom som et sjokk! Vil bare gi deg en god :stakar: jeg.

Håper virkelig det er et ørlite håp for deg allikevel. Skal krysse fingre for deg.

Laleli
24-07-2003, 21:07
Hvordan han kunne se noe i høyre eggleder? Han viste meg på skjermen, mente han så det med UL.
Jeg husker første gangen jeg hadde det, kunne de ikke se noenting - men måtte bare gå inn på måfå. Da hadde jeg store blødninger og veldig store smerter.
Og det eneste de hadde å gå ut ifra, var at jeg var gravid og at de ikke så noenting i livmoren.
Denne gangen mente han at han så det med UL.

De har vel fått bedre utstyr kanskje?!

:???:

Millan
24-07-2003, 23:51
Uff, Lalei

Jeg krysser fingrene for deg og sender deg en :stakar:

Loop
25-07-2003, 03:46
Nei, det var søren så trist. Skjønner at du er sjokkert, er liksom grenser for hvor mange nedturer man kan ta. Det er jo fortsatt håp, men om det har gått galt denne gangen også, så kan du jo allikevel bli gravid, egga dine er jo friske. Ved prøverør slipper du i det minste denne utryggheten, da det er kontrollert og oppfølgingen er godt etablert. Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for deg. Barn kommer du til å få, denne gangen eller senere, så stå på.

Tiili
25-07-2003, 04:36
Sender deg en :stakar: jeg!

Cyanea
25-07-2003, 15:19
Det var vondt å lese :leiseg:

Krysser fingrene for deg, og håper at legen ser noe annet neste uke!

cam
25-07-2003, 15:22
Sender deg mange tanker og :stakar: :stakar:

meisje
27-07-2003, 14:35
Ikke måte på hvor uheldig du er, krysser alt jeg har for at det bare var for tidligt til å se noe. :stakar: :stakar: og sender positive tanker din vei

frublom
27-07-2003, 16:27
Det var ikke kjekt...

Krysser fiingrene for deg og sender deg en god og varm :stakar:

Varm hilsen fra frublom!!