Vis full versjon : Vognkjøp
Er nå 23 uker på vei, og lurer så smått på å begynne å kikke litt på vogner. Det er jo endel å sette seg inn i - særlig for en som aldri har hatt spesielle behov for barnevogn tidligere..... Når er det på tide å begynne å kikke på vogner, egentlig? Har hørt at vognen skal luftes i minst en måned - og kanskje det er ventetid på vognen også?
Når har dere tenkt på å kjøpe inn?
Jeg kommer til å kjøpe vognen tidlig. Har ikke termin før i januar, men allerede nå spaner jeg etter gode tilbud. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe en brukt vogn, men så ble vi uansett enige om å se etter en ny på tilbud (skal ha kombivogn, vil ha helt ny madrass og bag) Kommer til å betale for vognen, og så lagre den enten i butikken, eller hos foreldre eller venner. Får se når det beste tilbudet dukker opp......
Klem fra gullku og lille frø ;)
Jeg har termin i april, men jeg vil nok begynne å kikke om et par mnd. Om jeg kjøper så tidlig, vet jeg ikke, men rett over jul skal nok vognen kjøpes! Ny! Det er det eneste begge to er enige at bør være nytt!!:D
Vi valgte ut vognen ganske tidlig, og kjøpte den når jeg var ca uke 24-26... Husker ikke helt..
Lurt å tenke på at det kan ta 8 uker for butikken å få den inn hvis de er utsolgt. Og vognen bør luftes en god stund før bruk.
Men følg hjertet ditt.
29+3/28+0
Jeg venter to, så vi kommer nok til å se etter vogn tidlig. Regner med det er litt ventetid på tvillingvogner - og at tvillinger ofte kommer litt før tiden ;)
(I dag. 10+1)
Jeg begynnte å se etter vogn da jeg var ca. 24 uker på vei. Det var liksom en magisk grense følte jeg selv.
Brukte veldig lang tid til å bestemme meg for hvilken vogn jeg ville ha, også om jeg ville ha ny eller brukt.
Kjøpte vognen da jeg var 32 uker på vei.
Lykke til med vognkjøpet.
T-11
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.