PDA

Vis full versjon : Lilith har vært hos jordmor!

Saga
19-09-2002, 12:42
og alt var helt topp!
ikke noe ødem eller noe som helst, målene ligger fortsatt på den røde streken, jeg er i toppform og kjempe energisk og strålende humør, og alt er fint!

babyen min sov på denne kontrollen også, eller så ligger hun bare heeelt stille når vi skal høre etter hjerteslagene, pulsen var på 130 denne gangen! prøvde å dytte litt på henne, men det hjalp ikke. :)

jerninnholdet i blodet mitt synker fortsatt like fort :( jernlageret mitt er på 4, og det er veldig veldig skummelt syns de, og pøser på med masse tabletter, men det vil ikke gå opp igjen likevell. det er ikke farlig, jeg bare kommer til å bli så sliten etter fødselen.

32 uker og 2 dager i dag! snart feridg! :D

Katta
19-09-2002, 15:17
Hei Lilith

Høres ut som en kjempeflott kontorll. Fine tall, hvis man ser bort fra Jernlageret ditt. Håper at det er noe du finner en løsning på.

Klem fra Katta

Kame
19-09-2002, 15:22
Så deilig at det enda er noen her inne som er i tipp-topp form! :klapp:

Det jernnivået ditt høres jo kjempeskummelt ut - håper det hjelper med jerntilskudd - har du gått lenge på tabletter? (Har hørt at det tar noen uker før de får effekt, nemlig) Håper iallefall at det bedrer seg nå i slutten - jeg var litt høyere på siste måling, og sykepleieren sa det var vanlig at nivået steg litt i slutten av svangerskapet. Krysser iallefall fingrene for deg! :)

Struttemagen
20-09-2002, 14:35
:klapp: :klapp: :klapp:

Keep up the good work!!