Vis full versjon : Nedtelling - 50 dager igjen!
Hei magedamer!!
Sjekket sidene til Barnimagen tidligere i dag. Og da får jeg beskjed om at det er kun 50 dager igjen til termin. :cool: Noen ganger virker det så lenge til, andre ganger er det litt for kort tid igjen. Men det er jeg vel ikke alene om å tenke!! :???: Det er bare å knipe igjen og vente. Nurket dukker opp når alt er klart! Og jeg gleder meg!! :D :D
Klem fra Katta (T-50:cool: )
Heh, jeg så også at det var 51 dager igjen i dag - det begynner virkelig å nærme seg!
I dag skal jeg hente pakken fra Nøstebarn - 1 skinn og noen ammeinnlegg (klarte å holde meg unna klærne, de er ganske dyre!). Og så begynner jeg å "stresse" litt med stellebord/badebalje. Har enda ikke klart å bestemme meg for hva jeg vil ha - tror det blir en kombivariant med stellebord, badebalje og kommode. Har så innmari lyst til å begynne å vaske alle de små søte plaggene jeg har, men så lenge de ikke har noen skuffer å bo i, holder jeg igjen... :)
Tenk at om 3 uker begynner jeg med T-nedtellinga! :klapp:
Herlighet som jeg gleder meg til å bli mamma!
Jeg har 47 dager igjen til UL-terminen. Synes fortsatt det er lenge jeg.
Og da blir det 38 dager igjen til mens-terminen. Det er bitte litt mindre lenge til igjen ja...
Men føler fortsatt at vi har goood tid på oss.
Store My
19-09-2002, 18:52
Ooops.. Bare 46 dager igjen!?!
Det høres litt bedre ut med "omtrent 7 uker", men det er jo bare psykisk. Jeg får vel kanskje handle inn noe av det mest nødvendige, slik at det ikke er helt tomt når vi er i mål???
WOW - 50 dager er ikke lenge, Katta! :)
Har vel 67 dager igjen jeg da. Nå går det fort!!
Nå har jeg virkelig begynt å fått problemer med bekkenet og muskulaturen der nede. Vet ikke hvordan bekkenløsning arter seg, men tror jeg har fått det nå.... Svir i skambenet, og kjennes ut som om jeg har hatt røff sex 3 dager på rad ( i musklene nedentil...) . Det er vondt å sitte, stå, og ligge..hehhe.... Så 47 dager igjen på denne måten......hmm.... Det er en trøst at jeg vet om de av dere som har det mye verre, og da blir det lettere for meg å holde ut også.......:klapp:
Lurer på hvem som får først, jeg...... Blir spennende å se etterhvert som vi treffes inn på NM.
Hilsen Amasone
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.